Tijd voor een meeting?
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Lasergamen is zeker leuk om te doen....
Maar we zitten wel leuk alles te bespreken wat we eventueel kunnen gaan doen maar maby hebben sommige van ons er wel hellemaal geen geld voor om het te betalen of maby om andere redenen..
dus is er een eventueel bedrag waarbinnen we dingen kunnen doen (en ja ik snap dat dat eventueel afhankelijk is van de activiteit(en) maar toch)
of zoveel p.p ?
of loop ik nu alweer tever op de zaken vooruit ?
Dan ga ik liever paintballen :) Das veel vetter, misschien is karten ook wel vet :)
Eventueel kun je in mijn dorp wel paintballen en dan daarnaast op de camping in huisje/tent gaan slapen :) Zit niemand met eventueel vervoer terug wat betreft alcohol/rijden. Alleen tis wel in Friesland/Groningen.
Reken maar voor een restaurantje als je een buffet neemt (of een bbq) dat je rond de 22 euro ervoor betaalt. En voor lasergamen 10 euro p.p. Paintball is wel een stuk duurder met 25 euro p.p. (en paintball vind ik weer zelf niet zo spannend :-P).
Als je wokt ben je vaan voor 27,50 klaar (weekend) inclusief onbeperkt drinken. En lasergamen is vaak maar 20 min ofzo en paintball ben je vaak wel 2.5 uur bezig ;-)
Het probleem is dat ik bij paintball de balletjes erdoor jaag en ik dus snel 50 euro kwijt ben. ;)
Is het niet handiger om eerst te weten wat iedereen als budget heeft, voordat je gaat kijken wat je gaat doen..? ;)
Dus roept u maar...
Neem mij nou alsjeblieft niet als voorbeeld, maar ik heb een ruim budget voor een hele dag; dus inclusief een drankje vooraf, een uitje en wat eten. Ik declareer 't gewoon op de zaak..
@Chris idem dito :) alleen ik doe het niet op de zaak ;-)
(exclusief de kosten voor vervoer).....
Zo kunnen we een beetje inschatten wat wel/niet mogelijk is...
Voor mijzelf maakt het budget zoals Chris ook al zegt niets uit. En voor jullie?
Een schopje...
Voor mij maakt het ook niet zo veel uit, als het maar niet uit de hand loopt :)
Voor mij liefst niet te duur.. (arme student haha) maar ik kan het bedrag ook niet echt goed inschatten.
Ik ben wel voorstander van samen een biertje te drinken oid...
Op basis van de meningen die daarover worden gegeven kan je altijd nog aanpassingen doen.
Gewijzigd op 25/01/2012 00:41:08 door Niels K
- Jim - op 25/01/2012 00:04:13:
Voor mij hoeven de activiteiten niet zo...
In mijn ervaring zijn dit prima meetings.
edit: overigens ben ik meer van de warme chocolademelk, maar of we nu in een eethuis, pub of coffee-bar gaan zitten maakt mij niet zoveel uit.
Gewijzigd op 25/01/2012 11:43:11 door Jelmer -
Lasergamen kost 10 euro (kan zelf twee potjes worden bij animo), en paintball wat duurder met ongeveer 30 euro p.p.
Dus iets van 20 t/m 30 euro kwijt voor een activiteit.
En waar dachten we aan met iets van uit eten, als ik bij steakhouses en bbq-toko's kijk komt dit uit op 22,50 euro p.p.
Dus iets van 45 euro voor een avondje uit....
Een café kan ook altijd, wat goedkoper, ieder bepaalt hoelang hij blijft en wat hij drinkt. In Utrecht ken ik verder wel leuke gelegenheden.
Daarnaast moet je ook nog de reiskosten meerekenen en naar Utrecht heen en weer zou ik op een totaal bedrag van 75 euro komen. Voor mij maakt het niet uit maar ik denk dat er mensen zijn die dat teveel vinden.
Daarnaast, wat is nu de definitieve datum?
http://www.gotcha.nu/?gclid=CPafxuDznK4CFYRG3godSlUmcQ
Volgorde maakt opzich niet uit.
Ik besef me dat het nogal Noordelijk ligt, maar ik heb enkel in Nieuwleusen een kantoor wat ik open kan stellen :)
Groeten,
Uiteraard kunnen we ook in Nieuwleusen (onder Zwolle) eerst een gast spreker uit nodigen, daar Chinees (or whatever) laten bezorgen en dan een keer lasergamen vlakbij in Dalfsen (outdoor) Volgorde maakt opzich niet uit.
Ik besef me dat het nogal Noordelijk ligt, maar ik heb enkel in Nieuwleusen een kantoor wat ik open kan stellen :)
Groeten,