Tijd voor een meeting?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/01/2012 16:57:09
Quote Anchor link
Ikke doe mee..

Lasergamen is zeker leuk om te doen....
Maar we zitten wel leuk alles te bespreken wat we eventueel kunnen gaan doen maar maby hebben sommige van ons er wel hellemaal geen geld voor om het te betalen of maby om andere redenen..

dus is er een eventueel bedrag waarbinnen we dingen kunnen doen (en ja ik snap dat dat eventueel afhankelijk is van de activiteit(en) maar toch)
of zoveel p.p ?

of loop ik nu alweer tever op de zaken vooruit ?

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 02:28:30

Joakim Broden

Joakim Broden

18/01/2012 17:46:13
Quote Anchor link
Lasergame, Nee dat is niks aan.

Dan ga ik liever paintballen :) Das veel vetter, misschien is karten ook wel vet :)

Eventueel kun je in mijn dorp wel paintballen en dan daarnaast op de camping in huisje/tent gaan slapen :) Zit niemand met eventueel vervoer terug wat betreft alcohol/rijden. Alleen tis wel in Friesland/Groningen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/01/2012 18:44:03
Quote Anchor link
Het lijkt me inderdaad wel makkelijk als we een beetje inzicht hebben in hoeveel iemand max. wil betalen voor het middagje/avondje uit. Dan kunnen we ook kijken of lasergame een optie is.

Reken maar voor een restaurantje als je een buffet neemt (of een bbq) dat je rond de 22 euro ervoor betaalt. En voor lasergamen 10 euro p.p. Paintball is wel een stuk duurder met 25 euro p.p. (en paintball vind ik weer zelf niet zo spannend :-P).

Joakim Broden

Joakim Broden

18/01/2012 19:29:30
Quote Anchor link
Aar waarom vind je paintball niet spannend? Dat vind ik juist spannender omdat je dan veel meer moeite doet om niet geraakt te worden omdat het soms pijn kan doen. Bij lasergamen gaan er wat lampjes op je vest branden alsof je een lopende kerstboom bent en daarna huppel je weer vrolijk verder, geen ruk aan :)

Als je wokt ben je vaan voor 27,50 klaar (weekend) inclusief onbeperkt drinken. En lasergamen is vaak maar 20 min ofzo en paintball ben je vaak wel 2.5 uur bezig ;-)

Jasper DS

Jasper DS

18/01/2012 19:30:44
Quote Anchor link
Het probleem is dat ik bij paintball de balletjes erdoor jaag en ik dus snel 50 euro kwijt ben. ;)

Niels K

Niels K

18/01/2012 19:50:11
Quote Anchor link
Paintballen is gewoon te duur. Als je goed wil paintballen betaal je al gauw 50 euro p.p. Ik stem ook voor lasergamen, doe ik graag :-)

In kamperland heb ik het record op mijn naam staan :P
Gewijzigd op 18/01/2012 19:50:34 door Niels K

Chris -

Chris -

18/01/2012 21:56:28
Quote Anchor link
Is het niet handiger om eerst te weten wat iedereen als budget heeft, voordat je gaat kijken wat je gaat doen..? ;)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/01/2012 23:36:41
Quote Anchor link
Dat lijkt me ook het makkelijkste....

Dus roept u maar...

Chris -

Chris -

18/01/2012 23:58:30
Quote Anchor link
Neem mij nou alsjeblieft niet als voorbeeld, maar ik heb een ruim budget voor een hele dag; dus inclusief een drankje vooraf, een uitje en wat eten. Ik declareer 't gewoon op de zaak..

Joakim Broden

Joakim Broden

19/01/2012 01:57:32
Quote Anchor link
@Chris idem dito :) alleen ik doe het niet op de zaak ;-)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/01/2012 20:42:54
Quote Anchor link
Wat is het budget wat jullie maximaal willen besteden voor deze avond?
(exclusief de kosten voor vervoer).....

Zo kunnen we een beetje inschatten wat wel/niet mogelijk is...
Voor mijzelf maakt het budget zoals Chris ook al zegt niets uit. En voor jullie?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/01/2012 11:45:21
Quote Anchor link
Een schopje...

Jelle -

Jelle -

24/01/2012 11:56:00
Quote Anchor link
Voor mij maakt het ook niet zo veel uit, als het maar niet uit de hand loopt :)

Jasper DS

Jasper DS

24/01/2012 23:47:55
Quote Anchor link
Voor mij liefst niet te duur.. (arme student haha) maar ik kan het bedrag ook niet echt goed inschatten.

- Jim  -

- Jim -

25/01/2012 00:04:13
Quote Anchor link
Voor mij hoeven de activiteiten niet zo...
Ik ben wel voorstander van samen een biertje te drinken oid...

Niels K

Niels K

25/01/2012 00:40:44
Quote Anchor link
Prijs maakt mij niet uit. Ik denk dat het even tijd is om een balans op te stellen met daarin wat we gaan doen, en hoeveel het ongeveer gaat kosten

Op basis van de meningen die daarover worden gegeven kan je altijd nog aanpassingen doen.
Gewijzigd op 25/01/2012 00:41:08 door Niels K

Jelmer -

Jelmer -

25/01/2012 11:42:01
Quote Anchor link
- Jim - op 25/01/2012 00:04:13:
Voor mij hoeven de activiteiten niet zo...
Ik ben wel voorstander van samen een biertje te drinken oid...

In mijn ervaring zijn dit prima meetings.
edit: overigens ben ik meer van de warme chocolademelk, maar of we nu in een eethuis, pub of coffee-bar gaan zitten maakt mij niet zoveel uit.
Gewijzigd op 25/01/2012 11:43:11 door Jelmer -

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/01/2012 21:58:55
Quote Anchor link
Er zijn dus diverse dingen geopperd als lasergamen en paintballen.
Lasergamen kost 10 euro (kan zelf twee potjes worden bij animo), en paintball wat duurder met ongeveer 30 euro p.p.

Dus iets van 20 t/m 30 euro kwijt voor een activiteit.
En waar dachten we aan met iets van uit eten, als ik bij steakhouses en bbq-toko's kijk komt dit uit op 22,50 euro p.p.

Dus iets van 45 euro voor een avondje uit....
Een café kan ook altijd, wat goedkoper, ieder bepaalt hoelang hij blijft en wat hij drinkt. In Utrecht ken ik verder wel leuke gelegenheden.

Niels K

Niels K

11/02/2012 13:35:30
Quote Anchor link
Ik denk zelf dat we het beste bij lasergamen kunnen houden aangezien paintballen weer te duur wordt. (voor een aantal personen)

Daarnaast moet je ook nog de reiskosten meerekenen en naar Utrecht heen en weer zou ik op een totaal bedrag van 75 euro komen. Voor mij maakt het niet uit maar ik denk dat er mensen zijn die dat teveel vinden.

Daarnaast, wat is nu de definitieve datum?

John Cena

John Cena

14/02/2012 08:07:09
Quote Anchor link
Uiteraard kunnen we ook in Nieuwleusen (onder Zwolle) eerst een gast spreker uit nodigen, daar Chinees (or whatever) laten bezorgen en dan een keer lasergamen vlakbij in Dalfsen (outdoor) http://www.gotcha.nu/?gclid=CPafxuDznK4CFYRG3godSlUmcQ

Volgorde maakt opzich niet uit.
Ik besef me dat het nogal Noordelijk ligt, maar ik heb enkel in Nieuwleusen een kantoor wat ik open kan stellen :)

Groeten,

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.