Tijd voor een meeting?
Bump?
Leuk! Roep een datum en ik zal kijken of ik kan komen.
Die datumprikker van de beginpost werkt nog?
Gewijzigd op 14/03/2012 21:27:33 door Eddy E
We kunnen wel eennieuwe datum trekken, maar we moeten dan ook wel een beetje concreet zijn met wat mij willen. Eventueel zou ene picknick ook kunnen, nu het lekker weer is...
Tja..... waar stemmen we voor?
Zullen we dan maar een poll starten met het budget, en wat we gaan doen?
Gewijzigd op 22/03/2012 15:27:43 door - Ariën -
Zoals ik in PM al zei, gewoon concreet een datum vaststellen, en op basis daarvan verder gaan. Diegene die kunnen die komen, kan je niet tja pech ;-)
Dan rest de vraag, waar gaan de stemmen naar uit?
Poll: Wat willen we doen?
- Even lekker borrelen in een bar
- Restaurantje
- Lasergamen
- Picknicken in het park
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Gewijzigd op 27/03/2012 21:53:55 door - Ariën -
We need more choices....
Gewijzigd op 31/03/2012 17:15:48 door - Ariën -
Ik denk dat het voor mij het niet wordt aangezien ik vanuit groningen moet komen en ik nou niet een bepaald rijke student ben, en ik heb ook nog geen OV. Ik zal dan dus ook maar niet voor anderen stemmen
Ik wil meer stemmen. 4 zijn te weinig...
Ik heb ook maar gestemd!
Ohja in welke omgeving gaan we dit houden? Aangezien ik in het hoge noorden woon?
Toevoeging op 04/04/2012 09:53:16:
Chi Lion op 14/02/2012 08:07:09:
Uiteraard kunnen we ook in Nieuwleusen (onder Zwolle) eerst een gast spreker uit nodigen
Ik besef me dat het nogal Noordelijk ligt, maar ik heb enkel in Nieuwleusen een kantoor wat ik open kan stellen :)
Ik besef me dat het nogal Noordelijk ligt, maar ik heb enkel in Nieuwleusen een kantoor wat ik open kan stellen :)
Vind ik eigenlijk best een een leuk voorstel
Toevoeging op 04/04/2012 09:55:14:
Vincent Huisman op 31/03/2012 17:46:30:
Ik denk dat het voor mij het niet wordt aangezien ik vanuit groningen moet komen en ik nou niet een bepaald rijke student ben, en ik heb ook nog geen OV. Ik zal dan dus ook maar niet voor anderen stemmen
Stem toch voor de zekerheid, als ik ga kun je misschien wel met mij mee rijden (hoef je alleen maar een retourtje Groningen - Buitenpost te kopen van +- 10 euro)? Als je durft moehahahahahahahahha.
Bump!
Ik ga toch echt voor Utrecht kiezen, dit is het meest centraal in het land, en makkelijkste bereikbaar voor iedereen.
Ik ken trouwens een goed café op de mariaplaats in Utrecht als het een borreltje wordt.
Gewijzigd op 13/04/2012 09:34:46 door - Ariën -