Tijd?
Hoe krijg ik gewoon:
uur:minuut:seconde
zonder AM en PM, en niks anders?
Ik heb al op http://leejoo.nl/ gezocht, en niets gevonden. En het is voor een .htm pagina, dus PHP kan ook niet. Hoe kom ik dus gewoon aan uur:minuut:seconde
15:45:23, en dat ie de volgende seconde 15:45:24 wordt! en ik kan het echt niet vinden :L
Daar staat anders nog echt niets tussen wat ik wil. Ze leren hoe je moet tellen vanaf 0. Niet hoe je uur minuten seconden enz krijgt!
Het staat er echt.
En als je het niet kan vinden, dan leer je die zooi toch eerst?
Heb je ook weer wat geleerd.
't is zo ontzettend simpel.
Klok.
Wel bedankt.
Bij de eerste link van Karl komt deze pagina als eerste uit bij google, http://javascript.internet.com/time-date/current-time.html
Alleen hier staat AM PM achter, DUS DAT SLOOP JE ER DAN GEWOON UIT.. Je hoeft waarschijnlijk alleen deze regel er uit te halen:
Schaam je...
Zulke reacties worden niet gewaardeerd. Je kunt je punt ook op een normale manier overbrengen! Denk daar in het vervolg aan.[/modedit]
Gewijzigd op 19/07/2010 23:23:56 door Joren de Wit
Oetzie en mijn achternaam op 19/07/2010 16:41:09:
@Dalando De Zuil, als ik jou was zou ik kappen met websites maken. Het word toch nooit wat met jou. Karl geeft allemaal voorbeelden en je doet er helemaal niks mee.
Schaam je...
Schaam je...
Nee jij moet je schamen voor die flame die je net in iemands schoot legt.
Tssss.
Maar hij kan wel kijken.
En overdatum puntNL bemoei jij je er asjeblieft niet mee, jouwn antwoorden slaan de helft van de tijd ook nergens op. Laat dit soort dingen gewoon aan moderators over. :)
Als je moe wordt heb je de vrijheid om ergens anders te gaan staan of zitten.
Jij kiest er echter voor om op de man te spelen, dan kan je verwachten dat er mensen op dit forum zijn die dit gedrag niet goed keuren.
Dat zie ik als een regelrechte flame.
Dit gedrag zorgt er juist voor dat de community kapot gemaakt word en jij helpt er een handje bij mee.
Verder berust ik mij op de vrijheid van meningsuiting en daar hoef je geen moderater voor te zijn.
Tel je de volgende keer tot tien voordat je weer met gal gaat spuien en daarbij wat mensen kunt de-motiveren?.
Discussie (van mijn kant af) hierbij gesloten.
Verder ontopic.
Gewijzigd op 20/07/2010 09:48:11 door www JdeRuijterNL
Overdatum puntNL op 20/07/2010 08:50:59:
(...)
Discussie hierbij gesloten.
(...)
Discussie hierbij gesloten.
(...)
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Waarvoor zou jij het recht hebben om de discussie te sluiten?
Dat heb je dus niet.
Het is misschien alleen van jou kant af gezien klaar, maar dat betekend niet dat dat zo is...
Jongens, ontopic alsjeblieft =)
Chris Horeweg op 20/07/2010 09:38:16:
Jongens, ontopic alsjeblieft =)
Nee ik wil nog wat toevoegen:
Dat gedeelte over kappen met websites maken. Misschien hard om te zeggen, maar als ik lees wat er zo voorbij komt van deze gebruiker vraag ik em af of hij wel in staat is zelf te zoeken?
Overdatum puntNL op 20/07/2010 08:50:59:
Jij kiest er echter voor om op de man te spelen, dan kan je verwachten dat er mensen op dit forum zijn die dit gedrag niet goed keuren.
Dit gedrag zorgt er juist voor dat de community kapot gemaakt word en jij helpt er een handje bij mee.
Verder berust ik mij op de vrijheid van meningsuiting en daar hoef je geen moderater voor te zijn.
Ik doe het zelfde als wat jij doet, ik flame iemand, jij flamed mij. Dus wees aub niet zo schijnheilig. En berust ik mij niet op mijn meningsuiting? Soms kun je je beter stil houden. Dit geldt ook voor mij btw.
@niek s en karl, dus ik ben niet de enigste die dat vind?
Maar mooi nu ga ik weer ontopic en zal me hier niet meer mee bemoeien. Ik heb dingen te hard gezegt en zoals ik al zei bied ik daarvoor mijn excuses aan maar ik hoop wel dat ik nu Dalando heb wakker geschut.
Gewijzigd op 20/07/2010 12:04:49 door Joakim Broden
Oetzie en mijn achternaam op 20/07/2010 10:39:41:
@niek s, dus ik ben niet de enigste die dat vind?
Zou er ook iets af te lezen zijn vanuit mijn reacties?
haha Karl klopt je hebt gelijk, sorry heb bericht gewijzigd ;)
Oke heren, vanaf nu wel weer on-topic. Verdere off-topic discussies mogen via PM!