Time functie
Ik zoek een script (duh)
Het gaat er dus zo om iemand kan zich aanmelden voor clublid dat kost 100 muntjes ( ik noem maar wat ).
Dan koopt diegene 10 dagen clublid wat voor script moet ik gebruiken om steets 1 dag er van af te trekken
Alvast bedankt.
(ik heb bijna overal gekeken google enz)
Wikipedia over de punt:
In de taal plaatst men een punt aan het einde van een zin om duidelijk te maken dat de zin is afgelopen. Bij een punt is het gebruikelijk om even te wachten alvorens de volgende zin te lezen.
Een punt wordt gevolgd door een spatie, waarna de volgende zin begint met een hoofdletter.
Zonder punten en hoofdletters (aan het begin van een zin) wordt een tekst moeilijk leesbaar
Een punt wordt gevolgd door een spatie, waarna de volgende zin begint met een hoofdletter.
Zonder punten en hoofdletters (aan het begin van een zin) wordt een tekst moeilijk leesbaar
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy
Het maakt mij niet uit hoe jij tiept maar als je een beetje doorhebt dat deze tekst ook heel irritant is om te lezen begrijp je mijn standpunt misschien want jouw bericht is ongeveer gelijk aan dit behalve dat je helemaal achteraan toch maar een punt typt zoals ik dat nu ook ga doen.
Heb je nou ook nog een antwoord ?
Dan kan je namelijk met sql bepalen hoe lang geleden iemand zich aangemeld heeft. Zit hij nu buiten die datum, dan geef je een fout oid.
ja hij drukt op een knop en dan gaan er muntjes vanaf en een paar dagen erbij (word in database opgeslagen).
weet iemant het andwoord ?
Heb je de reactie van Terence wel gelezen? In principe sla je een datum dan op in de database. Gebruik de MySQL functie TIMEDIFF om te bepalen hoe lang de aanmelding geleden is. (DATEDIFF kan ook en geeft meteen dagen terug)
Gebruik google maar eens en zoek op die termen, in combinatie met MySQL. Dan moet je eruit komen.
o ja pak add-on x aantal muntjes per dag
Bumpen::
SanThe.
"kop het van succesvol op habbers
o ja pak add-on x aantal muntjes per dag"
Hoe krijg je het uit je strot?
@Djemo: Ik kreeg het niet eens gequoted. :-)
@SanThe: Hehe : P