TinyCME ervaring gezocht
Alex L
21/06/2011 03:36:15Ik ben sinds kort bezig met TinyCME en het is zover een leuke editor voor in mijn CMS maar ik wil hem eigenlijk uitbreiden, heb nu de extended versie actief maar wil bijvoorbeeld nog link tags in het menu toevoegen.
Helaas levert google alleen tutorials voor deprecated functions op dus deze werken niet meer in de nieuwste versie, daarom mijn vraag, iemand ervaring met de nieuwe versie?
Helaas levert google alleen tutorials voor deprecated functions op dus deze werken niet meer in de nieuwste versie, daarom mijn vraag, iemand ervaring met de nieuwe versie?
PHP hulp
24/11/2024 22:11:13Lukie Brink
21/06/2011 20:26:55Je hebt zelf duidelijk niet zoveel ervaring, het is tinyMCE niet CME.
Ik heb hier wel een beetje ervaring mee, wat wil je precies weten?
Ik heb hier wel een beetje ervaring mee, wat wil je precies weten?
Alex L
22/06/2011 02:13:53Knap dat je mijn ervaring baseerd op een typefout inplaats van dat ik duidelijk aangeef in de startpost dat ik hiermee niet veel ervaring heb.
Ook raad ik je aan mijn startpost nogmaals te lezen, daar staat duidelijk in wat ik zoek.
Ook raad ik je aan mijn startpost nogmaals te lezen, daar staat duidelijk in wat ik zoek.
kees Schepers
22/06/2011 10:43:54Kun je misschien wat expliciter aangeven wat je wilt toevoegen? Niet dat ik veel ervaring heb in het verrichten van maatwerk in TinyMCE maar wel in JavaScript en implementaties van TinyMCE.
Wil je gewoon knopjes erbij waarachter een link naar een pagina zit? Of moeten deze een speciale functie hebben?
Je zou ook eens hier naar kunnen kijken:
http://tinymce.moxiecode.com/wiki.php/API3:class.tinymce.Plugin
Je kunt dan dus een button toevoegen aan het menu, en het klik event 'vangen' en er iets mee doen! Je kunt ook met 1 plugin uiteraard meerdere buttons toevoegen ;)
Wil je gewoon knopjes erbij waarachter een link naar een pagina zit? Of moeten deze een speciale functie hebben?
Je zou ook eens hier naar kunnen kijken:
http://tinymce.moxiecode.com/wiki.php/API3:class.tinymce.Plugin
Je kunt dan dus een button toevoegen aan het menu, en het klik event 'vangen' en er iets mee doen! Je kunt ook met 1 plugin uiteraard meerdere buttons toevoegen ;)
Gewijzigd op 22/06/2011 11:01:55 door kees Schepers