TinyMCE visual blocks
Daan Vee
07/06/2016 10:54:40Dag allemaal,
Ik werk op mijn site met de html-editor TinyMCE. Daarbij heb ik visualblocks aanstaan, zodat ik kan zien wat ik doe.
Nu ben ik aan het zoeken naar een instelling die ervoor zorgt dat je niet in een bestaand blok een nieuw blok kan aanmaken.
Dus het volgende zou niet meer mogelijk moeten zijn:
Dat zou eigenlijk het volgende moeten worden:
Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg? Dat elke nieuwe kop of paraaf netjes onder een bestaande kop of paraaf komt en niet er binnen valt?
Ik werk op mijn site met de html-editor TinyMCE. Daarbij heb ik visualblocks aanstaan, zodat ik kan zien wat ik doe.
Nu ben ik aan het zoeken naar een instelling die ervoor zorgt dat je niet in een bestaand blok een nieuw blok kan aanmaken.
Dus het volgende zou niet meer mogelijk moeten zijn:
Code (php)
1
<p>Hier staat een platte tekst....<h4>DIT IS EEN TEKST IN H4</h4><h6>DIT IS EEN TEKST IN H6</h6>Dit is nog steeds de platte tekst</p>
Dat zou eigenlijk het volgende moeten worden:
Code (php)
1
<p>Hier staat een platte tekst....</p><h4>DIT IS EEN TEKST IN H4</h4><h6>DIT IS EEN TEKST IN H6</h6><p>Dit is nog steeds de platte tekst</p>
Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg? Dat elke nieuwe kop of paraaf netjes onder een bestaande kop of paraaf komt en niet er binnen valt?
Gewijzigd op 07/06/2016 11:02:50 door Daan Vee
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.