Tips layout
Ik heb nu de kleuren weer aangepast. Eerlijk gezegd vind ik deze wel mooi.
Dat groen kan wel... maar dat bruin zou ik toch iets lichter maken.
Een kleurtje als licht grijs getint prefereer ik.
En misschien ook wat rondingen toevoegen met html5. nu is t allemaal zo vierkant En je witte achtergrond is iets te wit ;)
Gebruik zeker bij dat groene vlak wat meer padding.
Dat bruin... nee, dat is hem net niet. Probeer eens gewoon donker-grijs tot nagenoeg zwart.
En dan witte "Wobbie.nl". Dat groen is de groen, vind ik.
Haal ook even de schaduw uit het eerste bolletje, dat past totaal niet bij de site. Robert, ronde hoeken zijn CSS3 en niet HTML5... Tevens vind ik ronde hoeken hier niet bij staan, misschien eentje met een radius van 3px ofzo.
Schaduw heb ik eruit gehaald.
Wordt zwart als header en footer niet te donker?
@Wouter, wat raad jij aan voor kleur voor de header en footer? Ronde hoeken vind ik ook niet passen bij deze site. Vind de vierkante dingen wel strak staan.
Die kleur is idd mooi ja. Heb het logo nu ook wit gemaakt. Anders zie je de letters niet goed.
Ik weet zo even geen ander kleurtje misschien later deze dag. Eerlijk gezegd vindt ik dat groen/gele een beetje vloeken bij de rest. Het valt t veel op. Ik snap dat t op moet vallen maar de kleur... ik zou een kleurtje doen die wel opvalt maar niet te.
Iemand nog tips? Ik heb hem weer aangepast xD (met dank aan Rick van Riel).
Geef misschien een paar voorbeelden boven de reclame eu mij kun je eigenlijk moeilijk overtuigen door te zeggen geen reclame en dan toch zeer duidelijk reclamen op de hoofdsite zetten. Ik weet niet of er nog zijn.
http://support.google.com/adsense/bin/answer.py?hl=nl&answer=48182
En als tip zou ik een paar afbeeldingen plaatsen van hoe je de site kan maken met basis elementen die in de site builder zit of template's die je gebruiken kunt
Toevoeging op 06/01/2013 21:01:57:
Het is een mooie site geworden maar het is duidelijker op welke pagina je zit als je hem rood maakt(die tab dan). Ik vind dat je de reclame en de functie lijst moet om draaien want nu lijk het net of je reclame inhoud bij de site zelf hoort en dat mag trouwens ook niet als je google adsense gebruikt.
Wij gebruiken cookies om de website goed....
balk achter je youtube filmpje verdwijnd maar je melding sluiten niet
denk wel dat de kleuren nu goed zijn is het je opgevallen dat je balk met:
Hoe bedoel je? Als je de video fullscreen zet? Dan is het niet erg toch?
nee, ik heb een laptop scherm daardoor kan ik een aardig end scrollen op de pagina (ongeveer een derde van de pagina is bij mij niet meteen zichtbaar) als ik dan naar beneden scrol komt de balk met de cookie melding achter het youtube filmpje maar de knop om het goed te keuren komt ervoor, foutje in de z-index
sorry had niet heel duidelijk geschreven de eerste keer had wat haast.
Nick Dijkstra op 04/01/2013 00:12:07:
Dat groen kan wel... maar dat bruin zou ik toch iets lichter maken.
Een kleurtje als licht grijs getint prefereer ik.
En misschien ook wat rondingen toevoegen met html5. nu is t allemaal zo vierkant
Gewijzigd op 04/01/2013 00:36:47 door Keizer Webdesign
Gebruik zeker bij dat groene vlak wat meer padding.
Dat bruin... nee, dat is hem net niet. Probeer eens gewoon donker-grijs tot nagenoeg zwart.
En dan witte "Wobbie.nl".
Haal ook even de schaduw uit het eerste bolletje, dat past totaal niet bij de site.
Schaduw heb ik eruit gehaald.
Wordt zwart als header en footer niet te donker?
@Wouter, wat raad jij aan voor kleur voor de header en footer?
Geen zwart, maar een combinatie van donker grijs met een kleine bruine tint. Iets als #3A2C27
Wouter J op 04/01/2013 11:45:57:
Geen zwart, maar een combinatie van donker grijs met een kleine bruine tint. Iets als #3A2C27
Die kleur is idd mooi ja. Heb het logo nu ook wit gemaakt. Anders zie je de letters niet goed.
Ik weet zo even geen ander kleurtje misschien later deze dag.
Iemand nog tips?
Geef misschien een paar voorbeelden boven de reclame
Gewijzigd op 05/01/2013 22:03:46 door php knipper
http://support.google.com/adsense/bin/answer.py?hl=nl&answer=48182
Quote:
Advertenties zodanig opmaken dat ze niet te onderscheiden zijn van andere inhoud op die pagina.
Site-inhoud zodanig opmaken dat deze moeilijk te onderscheiden is van advertenties.
Site-inhoud zodanig opmaken dat deze moeilijk te onderscheiden is van advertenties.
En als tip zou ik een paar afbeeldingen plaatsen van hoe je de site kan maken met basis elementen die in de site builder zit of template's die je gebruiken kunt
Toevoeging op 06/01/2013 21:01:57:
Het is een mooie site geworden maar het is duidelijker op welke pagina je zit als je hem rood maakt(die tab dan).
Gewijzigd op 05/01/2013 22:13:46 door Keizer Webdesign
Ja, van die reclame moet ik even kijken waar ik die dan ga plaatsen. Want wil toch wel wat proberen te verdienen door google adsense.
denk wel dat de kleuren nu goed zijn
Martin ligtenberg op 09/01/2013 20:27:03:
is het je opgevallen dat je balk met:
Nick Dijkstra op 09/01/2013 20:32:44:
Martin ligtenberg op 09/01/2013 20:27:03:
is het je opgevallen dat je balk met:
nee, ik heb een laptop scherm daardoor kan ik een aardig end scrollen op de pagina (ongeveer een derde van de pagina is bij mij niet meteen zichtbaar) als ik dan naar beneden scrol komt de balk met de cookie melding achter het youtube filmpje maar de knop om het goed te keuren komt ervoor, foutje in de z-index
sorry had niet heel duidelijk geschreven de eerste keer had wat haast.
Gewijzigd op 09/01/2013 21:49:25 door martin ligtenberg