Tips voor layoutje
even de link geven: klik
ik vermoed dat het mss wat droog is qua kleurgebruik maar ik weet niet meteen welke kleuren bij wat goed zouden passen.
Ik had eventueel gedacht om onder de header dan de laatste 5 forumposts en populaire artikelen te plaatsen maar kweet niet of dit een goed idee is, de content zelf wordt dan beetje naar beneden verdrongen.
groeten sander
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door UnlivingSava
Ik zou in ieder geval niks meer onder de header zetten, dan maak je het wel erg druk. Met betrekking tot kleurgebruik zou ik iets meer spelen... kijk eens of je niet wat leuks kan doen met wat donkere kleuren blauw. Alhoewel ik zoals het nu is eigenlijk wel relaxed vind.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door rowin
rowin schreef op 23.12.2006 09:32:
Het is niet echt de bedoeling dat je dat hier zo neer gaat zetten. Als het heel erg belangrijk is dan zou je er een topic voor kunnen openen. Maar ik denk dat ook dat in dit geval niet de bedoeling is.Wil je aub naar: http://www.ikmagnietspammen.nl gaan en op ja stem klikken!?
Ik sta bijna in de top 10;-)
Ik sta bijna in de top 10;-)
Edit:
Als jij plaats 91 bijna in de top 10 vind...?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
Waarom is als je op die link klikt eerst het menu strak en als je dan op een link klikt afgerond, moet dit niet gewoon allemaal dezelfde style?
iets meer blauw, lijkt wel goed idee. De links zijn al wat naar het blauwe toe maar mss dat ze nog wat meer naar het blauwe toe moeten gaan.
ja de banner in de header, kweet niet meteen waar ik hem anders zou moeten zwieren, met de banner in de header zie je idd minder van het plaatje ook. Waar zou dan een betere plaats zijn?
Bedankt alvast voor de reacties ;)
Lekker strak.
Wel jammer dat als ik bijvoorbeeld naar de galerij of kalender ga de hele stijl ineens anders is.
@Rowin
Alsjeblieft zeg, grow up kid.
Maak een onderscheid wat belangrijk is en wat niet, en als dit belangrijk zou zijn is PHPhulp nog steeds niet het forum ervoor! Zelfs de koffiehoek is dit nog niet waard!
De galerij en forum moet ik nog voorzien van de layout, eens ik deze als 'af' beschouw ga ik ze toepassen op de overige pagina's en gedeelten. Kwestie dak nadien niet overal wat moet gaan aanpassen ;)
Suc6!
Leo
kzal kijken voor ze boven de content te plaatsen anders, of zet ik hem wat hoger in de header.
Wat zou er aan de header beter kunnen volgens u? mss dat het wit wat te fel overkomt en eerder voor een gebroken wit moet kiezen.
Ik vind de boel wel strak! Niet te druk maken. Ik zou de reclame wel ff uit de header halen. Die kun je beter onder het menu zetten ofzo.
Ik heb ze er even vantussen gehaald en ze in het middengedeelte gezet.
Je moet nu even het menu weer op zijn plek zetten.
Enige probleem in FF is dat hij de menutekst niet centreert, ondanks dat het wel zo in de css staat.
UnlivingSava schreef op 23.12.2006 11:56:
IE 7 en FF2 tonen het menu op zijn plaatsje terug nochtans.
Enige probleem in FF is dat hij de menutekst niet centreert, ondanks dat het wel zo in de css staat.
FF2 zet hem hier niet op zijn plek. (of hoort hij over de header de tekst te staan?
de menubalk bevindt zich in de header, was de bedoeling om dat daarin te zetten, doorzichtbare achtergrondafbeelding erbij om het mooier te maken. alsk goed kijk staat het op 10px van de onderzijde van de header tot onderzijde menubalk.