Titel van topic wijzigen
- -
16/09/2006 19:34:00Is het misschien en idee om te zorgen dat je de titel van je topics achteraf kunt wijzigen? Als je bijvoorbeeld een typfout hebt gemaakt ofzo...
PHP hulp
25/12/2024 14:33:33Erik Rijk
16/09/2006 19:35:00Robert Deiman
16/09/2006 19:44:00Gaat nog niet goed bas :S Ik heb het bij mijn laatste topic gedaan (het veld bewerken geklikt in de Topic start post) maar dan vult die niet zelf de naam in, en slaat die een topic zonder naam op.. Zou niet moeten mogen!
PHP Newbie
16/09/2006 19:53:00krijg je nu niet dat mensen als het topic is opgelost de topictitel wordt vervangen door 'opgelost', en dan heeft iemand anders er niks meer aan.
Misschien ook even zorgen dat de tekst 'opgelost' niet mag.
Erik Rijk
16/09/2006 19:57:00PHP:
dat zou niks uitmaken denk ik....en ja, zolang mensen hun eigen topics niet kunnen sluiten is er niks aan de hand toch....
Mebus Hackintosh
16/09/2006 20:00:00Gewoon niet mogelijk laten maken dat je je topic titel kan veranderen er ontstaan nu al problemen
En bas lullig dat je me berichtje hebt verwijdert
GR. mebus
En bas lullig dat je me berichtje hebt verwijdert
GR. mebus
is fixed..!
Mebus, als jij typt dat ik hier nooit ben dan vind ik dat best onzin, ben hier elke dag. Daarom verwijderd. Was niet lullig bedoeld :).
Mebus, als jij typt dat ik hier nooit ben dan vind ik dat best onzin, ben hier elke dag. Daarom verwijderd. Was niet lullig bedoeld :).
Jelmer -
16/09/2006 20:12:00Een andere mogelijkheid is natuurlijk om het alleen tot 1 uur na het openen van het topic mogelijk te laten zijn.
Maar dit zijn allemaal oplossingen voor een probleem waarvan we nog niet eens weten of het zich voor zal gaan doen.
Bedankt Bas!
Snel gefixed by the way...
Maar dit zijn allemaal oplossingen voor een probleem waarvan we nog niet eens weten of het zich voor zal gaan doen.
Bedankt Bas!
Snel gefixed by the way...