toevoeg pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Michel Exel

Michel Exel

27/04/2009 09:09:00
Quote Anchor link
ik zoek het volgende

een form met 5 keuzes erin

veld 1 text
veld 2 dropdown
veld 3 dropdown
veld 4 dropdown
veld 5 text

deze moeten opgeslagen worden in een database

en vervolgens gaat alles op een index waarin ik alles laat zien wat er in de database zit

| veld 1 | veld 2 | veld 3 | veld 4 |
text keuze1 keuze keuze
text keuze2 keuze keuze
text keuze3 keuze keuze
text keuze4 keuze keuze
text keuze5 keuze keuze

Wie heeft er tijd om dit te maken

ik bouw voor de rest wel de css enz enz

ik heb alleen het systeem nodig
ik heb al wel wat in elkaar geprutst maar het wil me niet lukken

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 18:46:20

Daniel H

Daniel H

27/04/2009 09:12:00
Quote Anchor link
wat heb je zelf al, ga eens een tut lezen, google ff.

Michel Exel

Michel Exel

27/04/2009 22:40:00
Quote Anchor link
ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar het wil niet lukken zoals ik al eerder vertelde

laatste regel *lezen*

Midas

Midas

27/04/2009 23:50:00
Quote Anchor link
Dan heb je het nog niet hard genoeg geprobeerd, want dit is basis PHP. Lees zoals gezegd tutorials, probeer het, en het lukt je vast wel. Zo niet, kom dan maar weer hier mét code én een vraag. Succes.

Michel Exel

Michel Exel

28/04/2009 06:11:00
Quote Anchor link
*zucht*

volgens mij gaat het nu alleen maar om ff lekker dit topic af te kraken ipv helpen

ik heb nu een nieuwssysteem al draaien die alleen aangepast dient te worden
als ik het aanpas krijg ik fouten

http://www.xray-design.nl/dev/index.php?dir=/php/news

Wie O Wie kan me helpen om het systeem aan te passen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michel Exel

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

28/04/2009 08:25:00
Quote Anchor link
is geen afkraken. het is gewoon zo.

Dit is een basis iets, php mysql kennis. Kies een tutorial, en ga leren.

Michel Exel

Michel Exel

28/04/2009 08:32:00
Quote Anchor link
ga leren ga leren

ik zal het eens doen.
ik heb al veel doorgelezen maar er staat zoveel op de site waar ik niet uit kom

maar de hulp is welkom
als iemand mij toch wil helpen

het bestaande script moet alleen aangepast worden met een aantal opties erbij

THATS ALL

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

28/04/2009 08:35:00
Quote Anchor link
that's all? maak het zelf, hier de opzet:

<form method="post" action="">
<input type="text" name="vakje1" />
</form>

pak het op in de php, dmv $_POST['vakje1'], lees het uit, keer het binnenstebuiten voor de veiligheid, en flikker het in je database met een mysql_query.

al deze dingen, lees het, zoek het op, en leer het.

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

28/04/2009 09:00:00
Quote Anchor link
sorry Michel

maar dit
Michel Exel schreef op 27.04.2009 09:09:
Wie heeft er tijd om dit te maken

daar ben je hier voor op de verkeerde plek dan wil ik je graag door verwijzen naar
hiermakenwijvooriederengratisphpscript.nl

anders zou ik graag zien dat je de volgende keer de vraag zou formuleerden

Michel Exel schreef op 29.04.2009 09:09:
kun jullie mij helpen dit en dat lukt mij niet hier is script ken iemand even kijken wat ik verkeerd doe.
bvd
Michel Exel

Michel Exel

Michel Exel

28/04/2009 18:17:00
Quote Anchor link
hiermakenwijvooriederengratisphpscript.nl bestaat niet
ik heb net een oplossing gevonden door iemand in te huren

- SanThe -

- SanThe -

28/04/2009 19:47:00
Quote Anchor link
Mensen wat zeuren jullie nou? Dit staat bij 'aanvragen'. Dat hetgeen gevraagd wordt wel iets meer werk is dan even iets in elkaar flansen lijkt mij wel duidelijk.

@Michel: Iemand even inhuren, zoals je nu blijkt gedaan te hebben, is waarschijnlijk de enige optie die je hebt, aangezien je het niet zelf wilt maken en er zo te zien best wel aardig wat tijd in zal gaan zitten.

Succes verder.

Michel Exel

Michel Exel

28/04/2009 22:42:00
Quote Anchor link
@ SanThe

Ja idd het is wel wat werk maar als ik een basis heb van de 2 pagina`s dan kan ik al een heel eind komen
en ik kon zo niet 123 een goeie tut erover vinden

een voorbeeld van een invul form heb ik al af en staat op (zie je pm box)

Tnx voor je reactie

Roeltje M

Roeltje M

28/04/2009 23:06:00
Quote Anchor link
Michel als je nog iemand nodig hebt, ik sta klaar voor je ;)

- SanThe -

- SanThe -

29/04/2009 00:57:00
Quote Anchor link
Michel Exel schreef op 28.04.2009 22:42:
@ SanThe

...(zie je pm box)...

Gewoon in het topic blijven. PM is daar niet voor.

Michel Exel

Michel Exel

29/04/2009 05:53:00
Quote Anchor link
roel schreef op 28.04.2009 23:06:
Michel als je nog iemand nodig hebt, ik sta klaar voor je ;)

kijk daar kan ik nou wat mee

Cars Meulman

Cars Meulman

29/04/2009 21:25:00
Quote Anchor link
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<label>textvak1
<input type="text" name="textvak1" id="textvak1" />
</label>
<p>
<label>lijst1
<select name="lijst1" id="lijst1">
</select>
</label>
</p>
<p>
<label>lijst2
<select name="lijst2" id="lijst2">
</select>
</label>
</p>
<p>
<label>lijst3
<select name="lijst3" id="lijst3">
</select>
</label>
</p>
<p>
<label>textvak2
<input type="text" name="textvak2" id="textvak2" />
</label>
</p>
<p>
<label>
<input type="submit" name="verzend" id="verzend" value="verzend" />
</label>
</p>
</form>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
$textvak1
= $_POST['textvak1'];
$lijst1 = $_POST['lijst1'];
$lijst2 = $_POST['lijst2'];
$lijst3 = $_POST['lijst3'];
$textvak2 = $_POST['textvak2'];

if(isset($_POST['verzend']))
    {

//word doorgevoerd
    $query ="INSERT INTO Tabel(textvak1,lijst1,lijst2,lijst3,textvak2)VALUES('$textvak1','$lijst1','$lijst2','$lijst3','textvak2')";
    mysql_query($query) or die (mysql_error());
    }

else
    {
    //niet doorgevoerd
    }
?>

Ik hoop dat dit werkt, ik heb het niet nagekeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Cars Meulman

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.