tolvsbo.se

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Irian Vis

Irian Vis

02/03/2007 01:55:00
Quote Anchor link
Hallo,
dit is de site van het hotel van mijn vader, die ik in elkaar geknutseld heb, ik wil graag weten wat jullie er van vinden.

Ik weet dat er 2 foto's missen, namelijk op de pagina "email.php" en "disclaimer.php" verder bestaan er in het nederlands 4 pagina's nog niet, twee hebben nog geen tekst (omdat deze nog niet vertaald is) en twee bestaan nog helemaal niet.

http://www.tolvsbo.se

ps hoe kan ik hier een aanklikbare link maken met bijvoorbeeld "klik hier" als zichtbare link?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Irian Vis

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 21:08:49

Bart van der veen

bart van der veen

02/03/2007 09:44:00
Quote Anchor link
[link][/link] of maar met alleen een adress werkt het toch ook

- wes  -

- wes -

02/03/2007 09:46:00
Quote Anchor link
kanelbullar, jag älskar dig!

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 09:46:00
Quote Anchor link
[url.= http://www.tolvsbo.se ] klik hier [ /url]
uiteraard zonder spaties en de punt na url.

..
ik vind de layout wat 1998 zeg maar...
met iets meer design zal het beter
voor het hotel uitpakken...

zoek eens naar sites van andere hotels.
dan kun je de verschillene bekijken..

verder vind ik de opmaak van de foto's
zoals grootte en locaties wel perfect..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S

Simon Blok

Simon Blok

02/03/2007 09:47:00
Quote Anchor link
wes schreef op 02.03.2007 09:46:
kanelbullar, jag älskar dig!

duzzz....

Bart van der veen

bart van der veen

02/03/2007 09:50:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit, werkt allemaal (behalve dan wat aangegeven),

2 dingen of eigenlijk 3
- design technische kan er nog wat aan geschaaft, header,menu,foto neemt erg veel ruimte in mist in helderheid.
-gebruik nooit javascript voor zoiets belangrijks als je navigatie, de gebruiker kan dit uitzetten en dan werkt je site nietmeer.
-stap af van tabellen nu het nog kan, zoek ff op divs

moet ff naar de kapper, en dan wil ik nog wel ff verder helpen, maar je hebt een goede start.

bart

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 10:08:00
Quote Anchor link
en nog iets veel belangrijkers..
meestal is de bedoeling van een contactformulier
dat deze aankomt bij de site kant.. ik verstuur
een mail en ontvang deze zelf..

is dit gewoon een copy mail of DE mail?
is belangrijk dat je daar anders even naar kijkt

Bart van der veen

bart van der veen

02/03/2007 10:44:00
Quote Anchor link
kan toch zijn dat je een copy ontvangt?, anders moet er wel even naar gekeken

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 11:44:00
Quote Anchor link
bart van der veen schreef op 02.03.2007 10:44:
kan toch zijn dat je een copy ontvangt?, anders moet er wel even naar gekeken

dat staat toch in me post:P

Bart van der veen

bart van der veen

02/03/2007 11:51:00
Quote Anchor link
bcc (Blind Carbon Copy)

Irian Vis

Irian Vis

02/03/2007 12:30:00
Quote Anchor link
het klopt dat je een emailtje thuis krijgt. via bcc. ik zal dat er nog ff bijzetten in het script, zodat men weet dat het geen bug is.

bart van der veen schreef op 02.03.2007 09:50:
ziet er goed uit, werkt allemaal (behalve dan wat aangegeven),

2 dingen of eigenlijk 3
- design technische kan er nog wat aan geschaaft, header,menu,foto neemt erg veel ruimte in mist in helderheid.
-gebruik nooit javascript voor zoiets belangrijks als je navigatie, de gebruiker kan dit uitzetten en dan werkt je site nietmeer.
-stap af van tabellen nu het nog kan, zoek ff op divs

moet ff naar de kapper, en dan wil ik nog wel ff verder helpen, maar je hebt een goede start.

bart

wat is er mis met tabellen?
hoe kan ik die menutjes oplossen zonder javascript? ik heb dit script gewoon van i-net geplukt, en ik heb geen ervaring met javascript.

Bart van der veen

bart van der veen

02/03/2007 13:39:00
Quote Anchor link
tabellen komen de laadtijd van site niet tengoede, (lees hier traag). Divs werkt beter en is meer van deze tijd. Past bij je streven om css toe te passen.

Een menu zonder javascript is niet echt een technische probleem maar meer een organisatie, teveel informatie te weinig ruimte. ik prefereer zelf max 7 knoppen met hoofdthema en vervolgens links in tekst, en dan "breadcrums".

om mijn verhaal te ondersteunen heb ik ff een dingentje voor je geknutseld.

Afbeelding

ps ik heb ff het naar mijn idee beste kleurenschema gebruikt (groen is eigen inbreng, dit heet steunkleur), dat is puntje 4 hou het bij 1 schema, onthoud rust is beter te begrijpen, en internetters moeten niet hoeven na te denken.

Irian Vis

Irian Vis

02/03/2007 16:33:00
Quote Anchor link
hoe wil je dat doen met al die verschillende pagina's? het is namelijk niet zo dat je de meeste pagina's in de tekst kunt verwerken. Mooi voorbeeld trouwens.
heb je die hoeken met plaatjes gemaakt?
hoe heb je dat plaatje gemaakt, met restaurant en die blauwe gloed van onderen?
wil je misschien het script posten?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Irian Vis

Bart van der veen

bart van der veen

02/03/2007 17:10:00
Quote Anchor link
ja dat van al de verschillende pagina's blijft moeilijk.
misschien dat je dit wat vindt:
Afbeelding

Die hoeken en die overgangen zitten standaard in de meeste grafische pakketten. Ik prefereer zelf macromedia fireworks.
http://www.adobe.com/products/fireworks/
die kun je downloaden als 30 trial

dan kan je ook het bronbestand wel sturen als je dat leuk vindt, dan kun je kijken hoe en wat..

Irian Vis

Irian Vis

02/03/2007 17:13:00
Quote Anchor link
graag...

Bart van der veen

bart van der veen

02/03/2007 17:19:00
Quote Anchor link
pm ff je mail adres (tis weer 2 mb) en niet vergeten dit is een fireworks bronbestand

Robert Deiman

Robert Deiman

02/03/2007 17:32:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit, dingen die ik tegenkwam is wel gezegd.

Wat die mail betreft, is het mooier als je in die mail zegt dat het betreffende bericht is verzonden naar de beheerder. Dan weet je klant aan de hand van de e-mail wel dat het goed is gegaan.

Irian Vis

Irian Vis

02/03/2007 21:46:00
Quote Anchor link
Bedoel je dat ik hen ook een email stuur waar in staat dat het bericht ook naar de beheerder is gestuurd?

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 21:57:00
Quote Anchor link
nee, in plaats van!

gewoon een mailtje met onder andere op een nette manier:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Beste <NAAM>,

Uw bericht is succesvol verzonden. indien het nodig is
zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

het betreft onderstaadn bericht:
======
<hier het bericht van die pagina die is ingevuld>

======

hartelijk dank voor uw interesse in TOLSVBO

met vriendelijke groet,

<de naam van papa :P>

gewoon zoiets... dan is alles duidelijk voor de gebruiker
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S

Irian Vis

Irian Vis

02/03/2007 23:03:00
Quote Anchor link
dat bedoelde ik ook:P

Scrptr

Scrptr

03/03/2007 18:17:00
Quote Anchor link
nog 1 klein dingetje:
Op een aantal pagina's waaronder de home en werk zijn de foto's wat minder scherp, het word al heel anders als je daar wat aan doet

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.