Toolbar
Ik kom nu al geruime tijd op deze website, en ik mis een aantal dingen. Nu ben ik niet een persoon die meteen met negatieve berichten gaat komen, dus ik probeer een leuk iets te verzinnen.
Ik weet dat een toolbar (voor FF dan natuurlijk, dat is de browser voor DieHards) soms best irritant kan zijn, maar onze is dat niet.
Wat ik dus wil is een toolbar schrijven voor Firefox waarin in ieder geval verwerkt is:
RSS Feed voor PHPhulp.nl
Zoekfunctie op PHPhulp.nl alsook op PHP.NET
Wat daar nog bij moet komen, dat mogen jullie verzinnen, en wat nog belangrijker is, wie het gaan doen, dat is ook nog de vraag.
Wie owie lijkt dit een leuk project(je) en heeft degelijke kennis van benodigde programmeer talen? (C# / .NET)
Let me hear something, ook het wel of geen nut hebben van dit idee hoor ik graag in dit topic!
Chilion
Het prettige daaraan is dat je maar 1 site nodig hebt om dingen over PHP te zoeken (misschien ook zoeken binnen w3schools toevoegen), alles bij 1 hand.
Om er nu speciaal een toolbar voor te maken gaat mij wat ver (en ik zou hem toch niet gebruiken) Daarnaast heb ik ook niet de benodigde kennis in die programmeertalen.
Maar als we dan toch met de site bezig gaan, pak dan alles aan, want het is een fijne site, maar oerlelijk (A)
Chilion
Kan ik misschien nog even punten scoren op school,, daar zijn we momenteel ook bezig met C#.
Ik zal vanavond eens kijken hoe en wat het allemaal werkt, zodat je er een toolbar voor FF voor kan maken.
Misschien is dat ook wel de oplossing voor dit verhaal: een greasemonkey script.
Komt er nog steeds niet een nieuwe phphulp.nl versie????
Beezz schreef op 24.11.2008 18:05:
Komt er nog steeds niet een nieuwe phphulp.nl versie????
Ik zie met plezier de nieuwe aanstormende toolbar tegemoet.......
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Beezz
EDIT:
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=50877&cat=8
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ki ma
Chilion
Je kunt het proberen, alleen staat dit volgens mij al zo lang in de ijskast dat ik me afvraag of er niet weer helemaal opnieuw begonnen gaat worden.
Tsja, komt bas hier nog wel eens?
Maybe a hostile takeover??? ;p
Zal die leuk vinden denk ik. Ik weet niet of hij hier nog wel eens komt, laten we het hopen.
Kan ook geen kwaad..
Iedereen verdient wat hem toekomt toch?!
Hostile takeover dan maar :))
Edit
motie van wantrouwen?????????? werkt in de kamer ook zo goed, komen er nog meer prutsers bij
Nee wil Bas niet afkraken, hij heeft het waarschijnlijk erg druk en kan me wel voorstellen dat je niet alles tegelijk kan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Beezz
Nee joh, we laten bas mooi zijn eigen tempo, ik mail hem binnenkort wel een keer. Desnoods maken we zelf iets :)
dat is mij al iets te vaak gezegd, na een aankondiging een jaar geleden dat hij er nu echt ozu komen hebben we nu nog niets...
Het begint mij te doen lijken dat de eigenaar geen tijd meer heeft om zorg te dragen voor deze community. Tijd om hem eens over te dragen aan iemand die dat wel heeft Mr. Kregeler? En zo niet, kunt u mij dan verklaren waarom je dat niet doet/of wilt?
Nou, dan mailen we hem meteen, of het inderdaad waar is :)
idee : Maak er een wedstrijd van. Iedereen die wilt stuurt een lay-out in. de mooiste worden geselecteerd en gekozen door de bezoekers. Heeft hij geen tijd? Dan willen vast wel wat ervaren phphulpers helpen denk ik.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Ha
die layout is er al 3 jaar, de website zelf schijnt ook al af te zijn blijkt uit een beta versie die een jara geleden open is gesteld voor moderators van phphulp. Maar na een jaar beta versie is er nog steeds geen RC. Tevens zijn er ook geen nieuwe meldingen of status updates. We worden aardig buiten beschouwing gelaten, terwijl phphulp er toch is voor een community, volgens mij niet ergens anders voor...
De beta versie is er nog nooit geweest hoor, dat was toen de planning maar die is nooit gehaald. Verder weten wij (mods en admins) ook niet hoe het ermee staat, maar zijn ook wel erg benieuwd.