Top 4 id's op 2 wijzen uitlezen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Vincent

Vincent

23/04/2004 15:38:00
Quote Anchor link
Ik heb op mn site bovenaan 4 boxen voor de 4 laatste specials (reviews, columsn, artikels etc) te weergeven. Dit doe ik door limit 4 te gebruiken en vervolgens een tabel te laten weergeven waarin het moet komen te staan.

Alleen nu is het probleem. Ik wil naast de eerste 3 boxen rechts een afscheidingslijn en naast de laatste niet.

Ik heb nu bij het weergeven van een box ook het weergeven van afscheidingslijn gebruikt in de tabel, dus die komt ook 4 x en houd geen rekening met aangegeven breedte van de tabel in html.

Ik heb wat zitten proberen, maar is het mogelijk om iets te doen als while kleiner <4 echo eerste 3 boxen met lijntje, en de laatste box te laten weergeven zonder lijntje.

http://www.vin-extreme.com/test/TESTv2/ is het te zien, waarbij de laatste box dus een paar pixels uitsteekt.

!! EDIT !!
Ik zat met een klein rekenfoutje waardoor breedte alsnog niet zou kloppen, maar heb het nu zo weten aan te passen dat de maximale breedte wel goed is. Rechts zit dan nog wel een (slordig) stippellijntje maar dat is niet het ergste.
Gewijzigd op 23/04/2004 15:44:00 door Vincent

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 03:05:14

23/04/2004 16:06:00
Quote Anchor link
als het goed is heb je dus 1 stukje dat voor 4 verschillende nieuws stukjes zorgt. waarom maak je dan niet gewoon 4 aparte nieuws stukjes dan kun je zeggen in die laatste doe maar niet z,on lijntje. p.s. COOLE SITE!!!!!! rock rules

Vincent

Vincent

23/04/2004 16:21:00
Quote Anchor link
Ik heb een tabel in de database met specials, artikelen enzo, en nu kan ik zo de laatste 4 rijen weergeven. Als er bijv 2 prijsvragen tegelijk zijn, dan zijn ze alle 2 te zien en niet eentje. Zou ook goed mogelijk zijn om voor elke box een soort item te weergeven. Maar hou het voorlopig nog wel even zo, als site weer stuk gevorderd is kijk ik wel even verder.

Bo az

Bo az

23/04/2004 16:37:00
Quote Anchor link
coole site idd, maar ik zie iets:
alle menu knojes kleuren oranje als je er overheen gaat, maar in het laatste knopje met info beweegt de tekst ook iets...

Vincent

Vincent

23/04/2004 16:43:00
Quote Anchor link
Ik zie het. Site is ook nog lang niet af, dus kan best zijn dat je af en toe iets vreemds qua tabellen-verhoudingen enzo ziet, maar van info zal ik eerst even veranderen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.