Top 40 door luisteraars samen stellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Johnny Winter

Johnny Winter

04/01/2009 16:14:00
Quote Anchor link
Hallo, ik wil graag een script op mijn site waardoor luisteraars een eigen top 40 kunne samen stellen, dus d.m.v een button om hoog en omlaag...
wat ook laat zien hoeveel stemmen een bepaald liedje heeft.

Heeft iemand hier iets voor ?

Groetjes
Johnny

PHP hulp

PHP hulp

02/12/2024 09:15:44

Yorick17

yorick17

04/01/2009 16:17:00
Quote Anchor link
De stemmen haal je uit de database en dat omhoog omlaag moet je denk ik toch echt in AJAX maken of zo..

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

04/01/2009 16:22:00
Quote Anchor link
Met AJAX hoeft dat niet eens.

Offtopic:

Dit is dus eigenlijk zo'n topic waar de topic starter moet zeggen wat ie allemaal heeft gedaan en meer informatie moet geven.

En volgens mij heb je een fout in je denkwijze. Je wil iets dat gestemt kan worden op een nummer, maar ook dat er een lijst per gebruiker samengesteld kan worden dmv omhoog/omlaag. Dat gaat niet samen, je moet één van die twee kiezen!

Johnny Winter

Johnny Winter

04/01/2009 16:29:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 04.01.2009 16:22:
Met AJAX hoeft dat niet eens.

Offtopic:

Dit is dus eigenlijk zo'n topic waar de topic starter moet zeggen wat ie allemaal heeft gedaan en meer informatie moet geven.

En volgens mij heb je een fout in je denkwijze. Je wil iets dat gestemt kan worden op een nummer, maar ook dat er een lijst per gebruiker samengesteld kan worden dmv omhoog/omlaag. Dat gaat niet samen, je moet één van die twee kiezen!

Zie hier wat ik bedoel.... http://www.radio247.nl/top20/stemlijst.php

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

04/01/2009 16:30:00
Quote Anchor link
Oke, dan moet je toch echt gaan verdiepen in PHP & MySQL. * plz iemand anders post links naar Blanche's handleidingen want ik kan ze niet vinden *

Yorick17

yorick17

04/01/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Maar op deze site kun je niet omhoog/omlaag schruiven hoor, tenminste niet bij mij. Of is dit wat je juist eraan toe wilt voegen?

- SanThe -

- SanThe -

04/01/2009 16:35:00
Quote Anchor link
@Tommy: Dit is 'Aanvragen', dus dat is weer net even anders.

@Johnny Winter: Ik ben bang dat zo'n script niet zo maar bij iemand op de plank ligt. Wellicht moet je het zelf gaan maken.

Yorick17

yorick17

04/01/2009 16:36:00
Quote Anchor link
ja in AJAX neem ik aan.

Jeroen

Jeroen

04/01/2009 16:38:00

Yorick17

yorick17

04/01/2009 16:40:00
Quote Anchor link
Maar ik denk dat dat niet de oplossing van het is. AJAX AJAX AJAX AJAX.

Johnny Winter

Johnny Winter

04/01/2009 16:49:00
Quote Anchor link
Ik ga me er in verdiepen... bedankt, als ik hulp nodig heb meld ik me verder....

Grt
Johnny

Crispijn -

Crispijn -

04/01/2009 16:51:00
Quote Anchor link
@Yorick, wanneer je AJAX gaat gebruiken heb je nog wel kennis van php en mysql nodig om dit tot een goed einde te brengen. AJAX komt pas op de laatste plek want dat heeft alleen maar met de interface te maken, niet met de functionaliteit. Dat is net even een andere benadering.

En probeer nou niet zo je mening door te drammen ;) :P

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

04/01/2009 17:22:00
Quote Anchor link
Kan iemand zeggen dat ie stopt met heel de tijd AJAX te roepen want hij moet eerst weten waarvoor AJAX is en wat het doet.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.