topic probleempje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »
Roderik Roderik

Roderik Roderik

27/06/2007 20:00:00
Quote Anchor link
hallo,

Ik heb al weer een brandende vraag.
Ik heb een nieuwe forum bij phpfreakz.
De hooftrang is administrator maar ik heb ook nog moderator erbij gemaakt.
Admin's kunne topic verplaatsen sluiten en alles.
Ik wou dat moderators dat ook kunnen.
edit:

Moderators kunnen wel al verwijderen maar dat doe ik wel iets anders.
Ik heb er een kopie van gemaakt en ik heb een andere site gemaakt daar staat alles ook aangesloten op de database dus alles is goed.
Maar ik heb de rollen daar andersom de moderator is daar de hoofdrang dus dan doet ie het wel goed.
Alleen dan wil dat ze dat op een site dat kunnen.

Ik zit wat aantepassen maar als ik dan op een moderator account inlog staat er nog niks behalve wat normale leden ook kunnen zien.
Het lijkt me eerlijk gezegd wel normaal als dat het wel deed.
Als ik dat weer terug verander naar administrator dan werkt het weerwel op een admin account.

dit zijn de stukjes die ik dan aanpas:

if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{
verplaats_topic((int) $_GET['topic_id'], (int) $_GET['forum_id']);
}

if(isset($_GET['close_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{
if(!$rMySQLQuery = mysql_query("UPDATE `topics` SET `topic_locked` = '1' WHERE `topic_id` = '".$_GET['topic_id']."' LIMIT 1;"))
{
message_die();
}
@header('Location: view_forum.php?style='.$_GET['style'].'&forum_id='.$_GET['forum_id']); }

if(isset($_GET['open_topic']) && isset($_SESSION['administrator']))
{
if(!$rMySQLQuery = mysql_query("UPDATE `topics` SET `topic_locked` = '0' WHERE `topic_id` = '".$_GET['topic_id']."' LIMIT 1;"))
{
message_die();
}

@header('Location: view_forum.php?style='.$_GET['style'].'&forum_id='.$_GET['forum_id']);
}

function get_user_info($iUserId)
{
if(!$rMySQLQuery1 = mysql_query("SELECT * FROM members WHERE member_id = '".$iUserId."'"))
{
message_die();
}

en

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php print '<tr>'; if(isset($_SESSION['administrator'])) print '<td><input type="button" value="Close Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&close_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'">&nbsp;<input type="button" value="Open Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&open_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'"></td><td>'.list_forum_ids().'</td>'; if(isset($_SESSION['gebruiker'])) print '<td><input type="button" class="text" value="Nieuw Topic" onclick="location = \'new_topic.php?style='.$_GET['style'].'\'"></td><td><input type="button" value="Reply" class="text" onclick="location = \'#reply\'"></td>'; if(isset($_SESSION['gebruiker']) && $_SESSION['gebruiker'] == $aFetch['reply_poster']) print '<td><input type="button" value="Bewerken" class="text" onclick="location =\'bewerk.php?forum_id='.$_GET['forum_id'].'&style='.$_GET['style'].'&reply_id='.$aFetch['reply_id'].'\'"></td>'; print '</tr>'; ?>

Het hele script kan je vinden op:http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=16451
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 13:32:10

Roderik Roderik

Roderik Roderik

28/06/2007 21:12:00
Quote Anchor link
weet iemand het?

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

28/06/2007 21:49:00
Quote Anchor link
De oplossing, hoop dat het werkt!

Code tags zijn ook zo geweldig, en overzichtelijk

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php print '<tr>';

if(isset($_SESSION['administrator']))
print '<td><input type="button" value="Close Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&close_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'">&nbsp;<input type="button" value="Open Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&open_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'"></td><td>'.list_forum_ids().'</td>';

if(isset($_SESSION['moderator']))
print '<td><input type="button" value="Close Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&close_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'">&nbsp;<input type="button" value="Open Topic" class="text" onclick="location = \'?style='.$_GET['style'].'&open_topic=1&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&forum_id='.$_GET['forum_id'].'\'"></td><td>'.list_forum_ids().'</td>';

if(isset($_SESSION['gebruiker']))
print '<td><input type="button" class="text" value="Nieuw Topic" onclick="location = \'new_topic.php?style='.$_GET['style'].'\'"></td><td><input type="button" value="Reply" class="text" onclick="location = \'#reply\'"></td>';
if(isset($_SESSION['gebruiker']) && $_SESSION['gebruiker'] == $aFetch['reply_poster'])
print '<td><input type="button" value="Bewerken" class="text" onclick="location =\'bewerk.php?forum_id='.$_GET['forum_id'].'&style='.$_GET['style'].'&reply_id='.$aFetch['reply_id'].'\'"></td>'; print '</tr>';

?>

// Alexander
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine

Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 12:14:00
Quote Anchor link
Okee bedankt ik ga vanminddag kijken of het werkt

Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 12:38:00
Quote Anchor link
Nee helaas het werkt nog niet.
Bij de administrators wel maar nog niet bij de moderators.
Weet iemand anders het misschien?

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

29/06/2007 13:46:00
Quote Anchor link
hmm, oke. ik ga even kijken op de site waar je het vandaan heb ga ik even knutselen.

Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 15:48:00
Quote Anchor link
Okee bedankt

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

29/06/2007 16:08:00
Quote Anchor link
Ik zit de hele tijd te zoeken hoe ik me zelf admin kan maken.

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

29/06/2007 16:35:00
Quote Anchor link
Het stukkje dat ik een topic kan verwijderen als moderator werkt wel, maar de rest wilt niet werken.

Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 17:31:00
Quote Anchor link
Ik weet wel hoe je je admin moet maken.
Je gaat naar functions en daar staan alle administrators(boven aan de pagina) daar kan je je naam toevoegen.

Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 17:34:00
Quote Anchor link
welke rest?
Bij het script zelf heb je alleen administrator maar ik heb er nog een rang bij gemaakt.
Wat us dat stukje dan dat de moderator wel kan verwijderen en alles.

Danny Roelofs

Danny Roelofs

29/06/2007 19:09:00
Quote Anchor link
@Alexander, @roderik :

Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.

Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs

Jelle -

Jelle -

29/06/2007 20:11:00
Quote Anchor link
Je kunt toch gewoon doen als je dit hebt:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
{

}

?>

en er dan dit van maken:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['administrator'] || isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['moderator']))
{

}

?>

Ik snap trouwens ook niet waarom het allemaal zo moeilijk gedaan is, tkan allemaal veel simpeler, als je graag een forum wil dat precies is zoals je wilt zal je er zelf een moeten maken, is mij ook gelukt na 3 weken dat ik begon.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -

Roderik Roderik

Roderik Roderik

29/06/2007 21:06:00
Quote Anchor link
@jelle:helaas dat doet het ook niet want dan wordt het een error(bij mij)
Het is heel lastig ik zit er nog steeds mee te knutsellen.
Ik geef het over een tijdje denk ik het ook op.

@Danny Roelofs:
Sorry voor dat bumpen :P

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

30/06/2007 02:10:00
Quote Anchor link
@Danny Roelofs:
Oke, dus dat is bumpen (sorry wist niet wat het was). Zal de volgende keer het edit knopje gebruiken.

@Jelle:
Thanks, was helemaal vergeten hoe dat stukje moest.

@roderik:
Dat werkt wel maar de session moderator moet wel bestaan.

Ik ga nu even verder kijken wat ik kan doen en dan post ik het hier

Jelle -

Jelle -

30/06/2007 10:07:00
Quote Anchor link
@roderik als dat niet werkt kun je nog altijd dit doen he:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
{

}

//en dan plak je deze eronder
if(isset($_GET['verplaats_topic']) && isset($_SESSION['moderator']))
{

}

?>

Roderik Roderik

Roderik Roderik

30/06/2007 11:33:00
Quote Anchor link
dat werkt eigenlijk ook niet.
Misschien zit het probleem bij functions.php
Ik ga nog eens kijke bij funtions.php

edit:
Ik heb iets misschien gevonden.
Er stond dit boven aan de pagina van functions.php:

session_start();
if(!isset($_GET['style'])) $_GET['style'] = '1';

daarna stond er wie je admin enzo wou hebben.
daarna staat(wat ik heb gemaakt) wie je als moderator wilt hebben.
daar heb ik tussen dit geplaatst:

if(!isset($_GET['style'])) $_GET['style'] = '2';

Ik vond nog wat verder in het script

\'?forum_id=\'+this.value+\'&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&style='.$_GET['style'].'&verplaats_topic=1\'">';

en ik heb er van gemaakt:

\'?forum_id=\'+this.value+\'&topic_id='.$_GET['topic_id'].'&style='.$_GET['style'].'&verplaats_topic=2\'">';

misschien zou dit de oplossing kunnen zijn ik ga het even testen.

Roderik Roderik

Roderik Roderik

02/07/2007 16:28:00
Quote Anchor link
weet iemand het nog?

Roderik Roderik

Roderik Roderik

04/07/2007 18:33:00
Quote Anchor link
Niemand?

Kevichill

Kevichill

04/07/2007 18:36:00
Quote Anchor link
Weet ook niemand het op PFZ ?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.