topic sluiten (EN LINK WISSEN!)
maurice schreef op 19.09.2009 20:03:
oke bedankt... als jullie echt alles er aan doen mijn topic open te houden! zoek ik zelf wel een oplossing
Hoe ga je dat dan doen?
En hoe weten we of Bas het goed vind dat een moderator in zijn topic ingrijpt? En wil bas dat wel?
Contacteer hem gewoon, en if not, tja.. then not :-)
Simple as that, easy as.. eh juist ja :-)
IK CONTACTEER HEM AL 2 MAANDEN EN KRIJG GEEN REACTIE! HET IS >>MIJN<<< SITE EN WIL GRAAG DIE LINK WEG WAT DOEN JULLIE TOCH MOEILIJK EN BAS IS GEBLOKKEERD DUS HEEFT NU NIKS TE VINDEN >>>.PUNT<<<
Je caps-lock stond nog aan. Bas is niet geblokkeerd, hij heeft geen zin in dat geneuzel van jou.
maurice schreef op 22.09.2009 17:28:
IK CONTACTEER HEM AL 2 MAANDEN EN KRIJG GEEN REACTIE! HET IS >>MIJN<<< SITE EN WIL GRAAG DIE LINK WEG WAT DOEN JULLIE TOCH MOEILIJK EN BAS IS GEBLOKKEERD DUS HEEFT NU NIKS TE VINDEN >>>.PUNT<<<
Wij doen niet moeilijk. Jij maakt gewoon van een vlieg een olifant.
Bas is helemaal niet geblokkeerd, want deze site is van Bas.
Maar jij hebt je waarschijnlijk helemaal niet verdiept in deze site, en denkt dat iemand anders Bas is. Kijk maar eens in dit topic naar een vent met clowns-haar, dat is clown Bas. Phphulp is van hem.
Verder heb je volgens mij d'r ook niet meer aan gedaan dan die vent van die link wat e-mailtjes sturen en dit topic maken.
Als je even contact (kijk eens bovenaan, rechter knopje.) opgenomen had met Bas had je vast en zeker wel een mailtje terug gekregen met hoe en wat (of het wel kan of dat het niet kan.)
Wat iig nooit werkt is schreeuwen (naja, niet als je het tegen een heleboel andere mensen hebt. Als een heleboel het tegen één iemand heeft, dan kan het nog wel eens merken.)
Of wil je soms een kusje voor de pijn en wat aandacht van mammie?
Karl schreef op 22.09.2009 17:39:
Maar jij hebt je waarschijnlijk helemaal niet verdiept in deze site, en denkt dat iemand anders Bas is. Kijk maar eens in dit topic naar een vent met clowns-haar, dat is clown Bas. Phphulp is van hem.
Lol. Als je even naar de link had gekeken die had hij geplaatst in zn eerste bericht, dan zag je dat het om Bas Peters ging (http://www.phphulp.nl/profiel/user/17298/) en volgens hem is ie geblokt, maar ik zie niks waaruit blijkt dat ie geblokt is.
Als je gewoon niet van een mug een olifant had gemaakt, dan zou ik daar ook niet speciaal op gekeken hebben. Misschien geeft dat aan waarom dergelijke acties geen zin hebben.
Als je niet wilt dat mensen jouw site kunnen bezoeken, blokkeer ze dan zou ik zeggen...?
Turmin schreef op 22.09.2009 17:59:
Lol. Als je even naar de link had gekeken die had hij geplaatst in zn eerste bericht, dan zag je dat het om Bas Peters ging (http://www.phphulp.nl/profiel/user/17298/) en volgens hem is ie geblokt, maar ik zie niks waaruit blijkt dat ie geblokt is.
Karl schreef op 22.09.2009 17:39:
Dat zie je ook alleen als je geblokkeerd bent.
Ligt niet aan mij dat hij niet weet dat phphulp van Bas Krelgeleer (wat een moeilijke naam, sorry hoor bas, maar heb nu geen tijd om dat helemaal op te zoeken.)
Als hij gewoon effe uit z'n doppen had gekeken had ie:
Het knopje Contact gezien. Clown Bas als eigenaar gezien.En twee pagina's lang een beetje miepen met als laatste reactie hoofdletters, dat getuigd niet van enig inzet.
Hij had zelfs de whois te voorschijn kunnen halen. Staat het vast ook wel in.
En het is natuurlijk gewoon aandacht trekken zoals Jan Willem van der Veer aangeeft (uitlegt).
Dus Maurice; Contacteer Bas K. gewoon over dat topic en klaar.
Laat 't verder met rust van je hebt deze week vast meer bezoekers gehad dan normaal in 1 maand en dat dankzij jou topic.
Quote:
Laat 't verder met rust van je hebt deze week vast meer bezoekers gehad dan normaal in 1 maand en dat dankzij jou topic.
Deze moet ik in elk geval nog een keer onthouden voor het geval ik mn bezoekerstats nog een keer op wil krikken om het wat interessanter te maken voor adverteerders :)
Jan Willem van der Veer schreef op 22.09.2009 18:20:
Deze moet ik in elk geval nog een keer onthouden voor het geval ik mn bezoekerstats nog een keer op wil krikken om het wat interessanter te maken voor adverteerders :)
Quote:
haha ;-)
P.S., dit was geen nutteloze reactie om je topic weer bovenaan te krijgen :)
Maar laten we deze nu maar wel gaan sluiten!