Topic starten - scroll vlak
Ik ben net nieuw op het forum en wil een vraag stellen over een probleem met Jquery. Om deze vraag zo duidelijk mogelijk over te brengen wil ik (zoals ik hier eerder ben tegengekomen in topics) een stuk code in een scroll vlak doen.
Ik heb hier nog geen ervaringen mee, dus heb ik de vraag of iemand weet hoe ik dit moet doen?
Groet,
Wnd
excuses, ik dacht dat u een stuk code zocht maar u zocht de code tags.
Gewijzigd op 23/02/2011 22:11:46 door Jasper DS
PHP Jasper op 23/02/2011 21:27:34:
Verkeerde forum deel...
Neehoor.
Tur min op 23/02/2011 21:28:07:
Code moet je plaatsen tussen [code] en [/code] tags.
edit: ignore werkt niet meer?
Ja die werken niet meer.
Karl Karl op 23/02/2011 21:30:01:
Ja die werken niet meer.
Tur min op 23/02/2011 21:28:07:
Code moet je plaatsen tussen [code] en [/code] tags.
Ja die werken niet meer.
Jammer. Wordt lastiger om zo voorbeeld codes te geven.
Sorry voor het verkeerd plaatsen van de topic.
Groet,
Neehoor.
Verkeerde forum deel...
Neehoor.
Waarom mod hulp?
PHP Jasper op 23/02/2011 21:32:33:
Waarom mod hulp?
Neehoor.
Verkeerde forum deel...
Neehoor.
Waarom mod hulp?
Omdat hij hulp vraagt over het forum, bij wie kun je dan het beste zijn? Inderdaad bij de mod's.
En help hem ipv dom commentaar te geven van: verkeerd forum gedeelte, zeg hem dan gewoon dat hij de [.code] tags moet gaan gebruiken en verteld dan ook gelijk even in welk forum hij dan moet gaan plaatsen.
Het is gelukt, bedankt;)
aaaaah.. ik had hem niet! excuses!
Wat betreft de ignore tags:
Als je de mensen wil vertellen dat ze hun code tussen code tags moeten zetten, kan je het zo zeggen:
Zet je code tussen [code][/code] tags.
Wil je weten hoe ik dat opschrijf (vroeger zou ik ignore tags gebruikt hebben), klik dan op het Quote knopje van deze post, dan zie je hoe ik dat doe.
[off topic]
De TS doet het wat mij betreft helemaal goed. Het is altijd beter dat hij/zij het hier vraagt dan dat we 3 keer een topic moeten sluiten, omdat mensen een topic starten welke niet voldoet aan de verschillende criteria die we op PHPhulp stellen.
[co[b][/b]de][/co[b][/b]de]
Gewijzigd op 24/02/2011 14:10:05 door Chris -
Men kan natuurlijk ook even het -ignore- probleempje fixen. En natuurlijk is een knopje die de code-tags invoegt nog sneller gemaakt. Maar ach ....
- SanThe - op 24/02/2011 14:16:31:
Men kan natuurlijk ook even het -ignore- probleempje fixen. En natuurlijk is een knopje die de code-tags invoegt nog sneller gemaakt. Maar ach ....
Nee, dat is te lastig, dat heb ik al ZES MAANDEN GELEDEN gerapporteerd.
In plaats van functionaliteit krijgen wij onzin als ads e.d.
(Maar goed, het zal wel te lastig zijn voor Bas Kreleger, want volgens mij is het al een kant en klare bbcode parser. En zijn 'hulpje' (andere programmeur) zal wel een of ander sneu vriendje zijn.)
Het lijkt me niet zo heel veel werk en is toch best belangrijk.
Gewijzigd op 24/02/2011 16:53:13 door Jasper DS
het is gewoon een kwestie van het quote knopje kopiëren en het kleine stukje js aanpassen