Tour de Fr(eel)ance
Nu Oranje het EK achter zich heeft gelaten, kijken we uit naar het volgende grote sportevenement van dit jaar, namelijk de Tour de France. Nu ben ik zelf niet zo'n fietsfanaat, maar links en rechts zie ik allemaal poultjes opgezet worden en voel ik me als freelancer een beetje in de steek gelaten. Mijn doel is dus als volgt:
We creëren een poul alleen voor freelancers, maar anderen zijn ook welkom hoor :) Deze noemen we Tour de Fr(eel)ance! Inschrijven kan via de volgende link.
http://www.tourploeg.nl/n.html?g=15874&s=ae2bfcaf
We zijn geen kosten aan verbonden, het is puur voor de eer. Zegt het voort, zegt het voort! U zijt allen welkom!!
Ook hoop ik dat niemand hier een team gaat samenstellen met alleen maar toppers: we moeten het wel een beetje eerlijk houden! (als we nou eens afspreken dat je niet de winnaar van vorig jaar mag kiezen, van elk klassement, dat maakt het dan een stuk interessanter)
Offtopic:
Als een developer beaamt meteen even gekeken op SQL injection: niet mogelijk. Wat wel jammer is: 'Er is een mail gestuurd, geen mail ontvangen? kijk dan in uw spam box' ;-)
Gewijzigd op 20/06/2012 17:05:28 door Wouter J
@ wouter een poul is een poul lijkt me. Invullen kan dus hoe de deelnemer dat wil. Ik heb totaal geen verstand van wielrennen bijv. :)
Nog maar even een bumpje, er moeten wel wat mensen in komen!
ik heb niet echt iets met le tourr :p maar vooruit ik schrijf me in.
'k Zou niet eens weten wat zo'n poule is... dat hebben ze bij fietsen toch niet? Dat is toch gewoon individueel met een flink aantal sponsors die willen dat gesponsorden bij elkaar fietsen?
Toevoeging op 27/06/2012 17:04:54:
nee, een poule is gewoon dat jij een team maakt met echte wielrenners waarvan jij denkt dat je daarmee het beste team hebt. Vervolgens krijg je punten per etappe en dan aan het eind heeft de gene met de meeste punten gewonnen.