Traineeship met baangarantie.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ninaweurman

Ninaweurman

10/02/2009 15:34:00
Quote Anchor link
PHP traineeship met baangarantie

Wil je graag aan de slag als PHP programmeur, ben je bereid een PHP traineeship te volgen en ben je super gemotiveerd? Dan ben je bij Educruitment aan het goede adres. Na afloop van het traineeship bemiddelen wij je bij een passende organisatie. Zodra je bemiddeld bent betaalt je toekomstige werkgever de opleidingskosten.

PHP traineeship

Nadat je bij opleider Eduvision het opleidingstraject hebt afgerond ben je een professioneel PHP Webdeveloper. Het eindniveau van deze praktijkgerichte opleiding is de Masterclass PHP. De opleiding staat al jaren bekend als het hoogst haalbare opleidingsniveau in de Nederlandse PHP markt.

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar startende PHP professionals die:
• Enthousiast zijn en tot op het bot gemotiveerd zijn;
• Zich willen laten omscholen of bijscholen tot professioneel PHP programmeur;
• Tijd willen inruimen om een intensief opleidingstraject te volgen;
• Bemiddeld willen worden bij een professionele organisatie.
Wat bieden wij?
Indien je bij ons het kosteloze opleidingstraject met baangarantie volgt bieden wij je een:
• Professioneel kosteloos PHP opleidingstraject;
• Baangarantie na PHP opleiding(en);
• Leuke en afwisselende functie als PHP developer met doorgroeimogelijkheden.

Aanmelden

Ben je geïnteresseerd in het PHP traineeship met daaropvolgend een professionele en afwisselende job als PHP programmeur? Stuur dan je CV + motivatiebrief op door middel van dit inschrijfformulier: http://www.educruitment.nl/opleiding-baangarantie/inschrijven.html of klik op direct solliciteren. Wij bepalen op deze manier of je in aanmerking komt voor de eerste sollicitatieronde.

Meer informatie

Voor meer informatie over het PHP traineeship verwijzen wij je naar onze website: www.educruitment.nl/opleiding-baangarantie/opleiding-baangarantie-php.html . Of je kunt mailen naar [email protected] of bellen naar 055-5260330

Concreet beschik je na het traineeship over de volgende competenties:

• Object georiënteerd (OOP) en functioneel programmeren;
• Ontwikkelen van een relationele database en implementeren in MySQL;
• Werken met Ansi SQL;
• Interactie tussen database en website bewerkstelligen;
• Kennis van software architectuur en ontwikkelingsmethodieken;
• Gebruik maken van de CVS (Concurrent Versions System) techniek;
• Toepassen van XML en XSL (inclusief Xpath);
• Werken met UML;
• Werken met Apache (basis);
• Werken met verschillende PHP Libraries (o.a. GD);
• Gebruik maken van PEAR en PECL;
• Werken met XHTML;
• Optionele competenties: Javascript en Ajax.

We bieden je banen voor langere tijd.

Neem voor meer informatie contact op met:

Nina Weurman
Educruitment BV
055-5260330
[email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ninaweurman

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 18:31:45

Jacco Engel

Jacco Engel

10/02/2009 15:41:00
Quote Anchor link
@Ts
Kijk voor meer informatie naar de eisen van vacatures en pas dan de jouwe even aan

Tristan nvt

Tristan nvt

10/02/2009 15:51:00
Quote Anchor link
Meld dan gelijk ook even dat jullie die personen aan werk helpen... Iets duidelijker dan nu iig :)

Had wel interesse, maar ben niet van plan van werkgever te veranderen :)

Ninaweurman

Ninaweurman

11/02/2009 09:27:00
Quote Anchor link
Zo duidelijk?? :)

Ninaweurman

Ninaweurman

11/02/2009 09:27:00
Quote Anchor link
Je kan ook gewoon zelf opleiding betalen, dan bemiddelen we je niet....

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/02/2009 10:31:00
Quote Anchor link
Dus als ik het goed begrijp ben ik 10 maanden 1 dag per week op school te vinden en *daarna* gaan jullie een baan voor mij zoeken?

Dat is toch geen traineeship? Daar komt toch geen praktijkervaring en salaris bij kijken?

Robert Deiman

Robert Deiman

11/02/2009 10:51:00
Quote Anchor link
Scherp opgemerkt Arjan, ik zat ook al te kijken hoe ze dat in gedachten hebben.... Maar het lijkt mij toch dat als ze iemand vinden die de opleiding voor je betaald dat je daar ook 4 dagen in de week werkt en dus de 5e dag op school zit?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/02/2009 11:12:00
Quote Anchor link
Volgens hun eigen tekst gaan ze naderhand pas opzoek naar een opdrachtgever. Maar dat lijkt mij geen traineeship... Ik heb een aanbod gekregen van mijn hogeschool om na de zomervakantie bij hun aan de slag te gaan, maar daar betekend een traineeship gewoon 5 dagen per week werken, goed betaald krijgen en 's avonds een mastertraject volgen.

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

14/02/2009 07:15:00
Quote Anchor link
Ik zit er iedere dag over na te denken om zoiets te gaan doen.

Ik zou graag een uitstekende opleiding willen volgen en op die manier mijn leerproces versnellen.

Enige struikelpuntjes van mijn kant waarom ik het nog niet doe is dat ik bang ben in salaris achteruit te gaan en daardoor in de knel kom met mijn huishouden.

Ik ben wel tot op het bot gemotiveerd!
Alleen nu met mijn huidige baan heb ik te weinig tijd.

Wat denk jij?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door www JdeRuijterNL

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.