Treasy S.C.
Voor school moet ik met wat mensen een bedrijf opzetten voor 1 jaar.
Hiervoor heb ik voor de website gemaakt, graag wat commentaar/tips.
De winkel is nog niet helemaal klaar ik wil ook vragen geen gebruik ervan te maken tenzij je besteld. De algemene voorwaarden zijn ook nog in de maak en bij team komt van iedereen nog een verhaaltje en een foto.
www.treasy.nl
Gr. Martijn
Tweede indruk: Saaaaai
Vraagje: Wat heeft deze saaie website te maken met iets dynamisch als hardlopen? Ik zie het verband niet
Mijn conclusie: Je hebt de plank volkomen misgeslagen. De huidige opzet kun je beter vergeten en begin met een schone lei. Alles wat met hardlopen en sport heeft te maken ontbreekt in de huidige opzet.
Gebruik eens padding, line-height en margin.
Font-size mag groter.
Ik mis een beetje de winkel zelf. Ik kan een aantal opgeven maar wat ik koop, geen flauw idee.
Saai...?
wat is saai dan .. voor jou mening of wat..?
@webmakerij
Thanx voor de tips
&
wat je koopt valt onder product
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Je links in het linker menu gaan van bold naar gewoon, als je nu op de laatste letter van de link gaat staan begint ie heel irritant te knipperen...
valideert nog niet echt lekker. Daar zul je nog even naar moeten kijken.
Verder ben ik het met Frank eens. Wat heeft de layout te maken met het onderwerp van je website? Ik zie de link niet echt. Verder werd het pas na verder doorkijken duidelijk wat er nu eigenlijk te koop is, maar is het mij nog steeds onduidelijk wat ik nu voor zo'n bandje betaal...
Je site Verder ben ik het met Frank eens. Wat heeft de layout te maken met het onderwerp van je website? Ik zie de link niet echt. Verder werd het pas na verder doorkijken duidelijk wat er nu eigenlijk te koop is, maar is het mij nog steeds onduidelijk wat ik nu voor zo'n bandje betaal...
Of zitten jullie allemaal al dik in de mid-life-crisis met een gemiddelde leeftijd van een jaar of 55?
pgFrank schreef op 19.01.2008 15:53:
Ik vind het saai omdat je overvloedig gebruik maakt van blauw/grijs dat staat voor zakelijk (zéér zakelijk in dit geval). Dat heeft toch helemaal niks te maken met iets dynamisch en actiefs als hardlopen en zweten? Zelfs niks met een jong en dynamisch bedrijf opgezet door een aantal studenten.
Of zitten jullie allemaal al dik in de mid-life-crisis met een gemiddelde leeftijd van een jaar of 55?
Nou jaah ik vind het wel mooi blauw grijs..
en neej nog geen mid-life-crisis :p
maar jaah das jou mening
Ik ben bezig met die validator maar kom er niet helemaal uit..
<body bgcolor="#363e59" leftmargin="0" topmargin="0"
wat is er bv fout aan de " van leftmargin?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Ga je eens verdiepen in kleuren, betekenissen van kleuren en hoe je een boodschap kunt overbrengen door het juiste kleurgebruik.
Wikipedia:
Quote:
Blauw:
Waarheid, helderheid, waardigheid, macht
Oneindigheid, de hemel, ruimte, reizen, geestelijke liefde, meditatie, eeuwigheid
Waarheid, helderheid, waardigheid, macht
Oneindigheid, de hemel, ruimte, reizen, geestelijke liefde, meditatie, eeuwigheid
Quote:
Grijs
Saai
Armoede, ontmoediging, ouderdom, theorie
Saai
Armoede, ontmoediging, ouderdom, theorie
Ik zou als jong en dynamisch bedrijf met als doel om zweetbandjes voor het hardlopen te verkopen, niets met bovenstaande quotes te maken willen hebben!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
want er staan ook dingen als
<tr> not allowed
:s ik snap het niet iig.
Hier kunnen we alleen maar op los gaan gokken.
Frank heeft wel een punt, juist met dit soort dingen loont het om dynamiek uit te stralen. Ook betwijfel ik sterk of je het wel zelf hebt gemaakt om eerlijk te zijn
Wat betreft de validatie: Zeer slecht, je gebruikt maar voor een deel een beetje CSS en je hele layout bestaat uit tabellen. Dat kan niet goed zijn.
Probeer eerst eens opnieuw een ontwerp te maken, en als je toch bij dit ontwerp blijft, bouw het dan op met CSS en DIVS.
beoordeling, Gezakt
ben het met frank eens.. dit is geen mooie layout en zeker geen goed kleur gebruik
verder is het mij volkomen onduidelijk wat nou de winkel is :S
ik bedoel links staat iets van winkel.. maar als ik daar wat bestel welk product krijg ik dan?
en waar is een overzicht van jullie producten??
jullie hebben nog een lang jaar te gaan!
Met vriendelijke groeten,
DirkJan Heinen
witte (of lichte) achtergrond
geen zij menu, wel paar hoofdlinks bovenaan onder een header
bovenaan een frisse header met lopende mensen op, eventueel wat natuur ook.
dit is een donkere lome site met veel te veel links
en dingen zoals dit:rowspan="2" colspan="3". AUB doe doet alleen bij kleine dingen zoals een klein formpje ofzo. Dit kost zoveel tijd en het is echt onnodig. En 1 td tag of table tag verkeerd en je zoekt uren naar de domme fouten die iedereen zal maken.
Leuke site alleen me eerste indruk is saai. En wat wil je hiermee bereiken?
Ik bekijk het momenteel in IE6:
- Op de homepage staat de content links in het vak. Op de andere pagina's is de content gecentreerd.
- Verder kloppen bij mij de vlakken in de linkerkolom bij mij niet. De inhoud is veel te groot voor zo'n vakje. Verder zie ik ook dat de achtergrond van de inhou van de linkerkolom anders is dan het kader van de kolom zelf.
- Ook zal ik bij sponsors de blauwe border weg halen. Dit oogt zeer onprofessioneel. Maar dat is mijn mening.
Verder ziet het er wel goed uit.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt.