Twitterberichten (herhaald) via php script publiceren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jjriet petersen

jjriet petersen

11/08/2011 13:38:03
Quote Anchor link
Hoi,

Ik ben benieuwd of het mogelijk is om een aantal twitterberichten (b.v. 30 stuks) steeds periodiek terug in twitter te laten verschijnen.

Persoonlijk ken ik deze http://thinkdiff.net/php/develop-auto-post-publishing-twitter-app/

Echter ik wil een script dat dan rekening houdt dat ik 30 berichten wil plaatsen in 6 dagen tijd steeds 5 ervan per dag.

Is dat mogelijk ? Is het toegestaan door Twitter ?

gr.

PHP hulp

PHP hulp

03/01/2025 11:55:04

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

11/08/2011 13:50:09
Quote Anchor link
Als het precies hetzelfde bericht is gaat het afaik niet werken. Twitter staat niet toe dat een bericht door dezelfde account meer dan één keer wordt geplaatst. Je krijgt dan iets van 'Duplicate entry' terug of zo.

Je kan het bericht wel miniem aanpassen; bijvoorbeeld met een timestamp. Je kan ook gepland versturen. Dat zou ik met een cronjob oplossen. De cronjob opent een script en controleert of een bericht verzonden moet worden; zo ja, dan spreekt die de API van Twitter aan.

Is het iets eenmaligs, dus alleen deze 30 berichten, dan zou ik voor het plannen een service zoals CoTweet gebruiken.

[Edit: laatste alinea verduidelijkt)
Gewijzigd op 11/08/2011 13:50:52 door Elwin - Fratsloos

Jjriet petersen

jjriet petersen

11/08/2011 14:00:52
Quote Anchor link
misschien moet ik een script hebben dat scheduled meerdere berichten verstuurd.
Alles in één pagina en dan als een cronjob versturen ?

Vervolgens een TIMSTAMP omdat duplicate entry te voorkomen ?
gr. JJ

p.s. tegenwoordiger is het oUAT (ofzoiets)ipv API

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2011 14:03:12
Quote Anchor link
Oauth

Jjriet petersen

jjriet petersen

11/08/2011 14:05:09
Quote Anchor link
that's it

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.