"u bevind zich op pagina-> ...huppellepup... "
raymond van Os
24/07/2011 18:06:18hallo,
ik ben aan een website bezig voor een klant, nou vraag ik
mezelf af hoe ik een vakje kan maken waarin staat "u bevind zich op pagina-> ......". en moet je dan je navigatie menu ook een bepaalde waarde meegeven om het script te laten weten waar je op hebt geklikt en waar je op dit moment bent?
weet iemand misschien hoe dit heet of hoe dit in z'n werk gaat, ik kon er namelijk niet echt iets over vinden op internet.
groet.
ik ben aan een website bezig voor een klant, nou vraag ik
mezelf af hoe ik een vakje kan maken waarin staat "u bevind zich op pagina-> ......". en moet je dan je navigatie menu ook een bepaalde waarde meegeven om het script te laten weten waar je op hebt geklikt en waar je op dit moment bent?
weet iemand misschien hoe dit heet of hoe dit in z'n werk gaat, ik kon er namelijk niet echt iets over vinden op internet.
groet.
PHP hulp
24/11/2024 09:15:53Vincent Huisman
24/07/2011 18:08:40PHP Scripter
24/07/2011 18:22:38Gewoon met de GET ophalen? Neem aan dat je nette URL's gebruikt en dus ook de paginanaam daar wel in voorkomt. En met de replace functie kun je wat leuke dingen doen. En natuurlijk wel even checken of de pagina bestaat. Anders maak je er zoiets van: U bevind zich op pagina -> Niet gevonden o.i.d.
Gewijzigd op 24/07/2011 18:23:20 door PHP Scripter