ubb parser, quote in quote
ik maak gebruik van dit script:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/6/251/
Alleen hier kan ik niet een quote in een quote doen, een ook niet een link in een quote zetten (als iemand een bericht quote waar en link instaat dan zet hij het niet in de tags maar gewoon in <a>)
Nu snap ik dit allemaal wel, maar ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen.
Weet eimand een goede polossing? of kan ik betere gelijk naar 1 gaan die niet met eregi_replace() werkt.
Alvast bedankt, groeten zap.
Een vroege *BUMP*
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door katjan
dus wat uit het quote filter komt ($bericht) checken of het hetzelfde is wat er in ging..
zo ja->door gaan..
zo nee->nog een keer door quote filter halen.
a href werken bij mij wel gewoon.
Ik heb nu dit:
Code (php)
1
$bericht = preg_replace("#\<a href=\"(.+?)\ \"target=\"_blank\">(.+?)\</a>(.+?)</a\>#is","[url\=\\1]\\2[/url\]",$bericht);
ziet iemand het probleem.
Misschien handig om te vermelde, dit is mijn eerste keer dat ik met preg_replace werk(tenminste een echt script aan het bouwen ben) , dus er kunnen wel wat stomme foutjes in zitten.
Alavast bedankt, groeten zap.
euh?
ik sluit een tag maar een keer af hoor;)
maar waarom wil je dit eigenlijk?
want ik denk dat vast een makkelijkere oplossing is
Nou ik wil een quote in een quote laten verschijnen, maar als je nu een bericht quote zet hij de tables in het bericht.. en dat werkt dan niet. dus ben ik bezig die table proberen in een ubb tag om te zetten.
Weet iemand dan een betere manier voor dit?
Die eerst omzetten, en dan weer de binnenste, dus dan werk je van binnen naar buiten.
Edit:
ignore tags toegevoegd
ignore tags toegevoegd
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
<table><td><tr> en styles shit, voor de quote message, en de message zelf</td></tr></table>
Maar alle html word eruit gefilterd dus je krijgt nu dan, een quote met die text erin. En ook als je gewoon op quote druk dan krijg je ook al die tables in je textarea en dat wil ik ook dat dat ook gewoon
Quote:
worden.