uitbreiden van een formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Happie

happie

18/01/2007 08:24:00
Quote Anchor link
Ik wil een aanmeldingsformulier maken voor een roeivereniging. Heb een gratis formulier gevonden, alleen wordt er reclame verstuurd aan de afzender als je het ingevuldt hebt.

Als je wilt bekijk het gratis form op http://rijnland.awardspace.com en dan bovenin het menu klikken op lid worden.

Is aan de reclame iets te doen met een script, zodat je niet eerst die reclame krijgt ?

*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#

Vraag twee: als dit niet verholpen wordt ben ik opzoek naar een ander form, degenen die ik zie zijn alleen zo beperkt, kun je velden op een formulier uitbreiden ?
Naam en adres invullen is niet voldoende, ik ben op zoek naar een form, waarin je zeker tien vragen kunt stellen.
Ik zou het waarderen als iemand een tip heeft.

Stay happy =>Happie<=

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 18:21:46

- SanThe -

- SanThe -

18/01/2007 08:33:00
Quote Anchor link
Dat formulier wordt eerst naar de makers??? verzonden dus aan die reclame kun je weinig doen want die zullen zij wel sturen.

Een formuliertje maken en mailen is niet echt heel erg moeilijk. Verdiep je eens in php en kijk bij de tutorials en scripts. Misschien staat daar wel wat bij wat je kan aanpassen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.