uiterlijk php pagina veranderen
marco landman
04/12/2010 21:14:53ik ben bezig een radioststion op te starten
in het programma waar ik al jaren mee werk zit een phpgestuurd verzoeksysteem.
echter kwa uiterlijk past die niet echt bij de website van men station
er zit een ccs in die dat allemaal regelt
maar ik kan daar nog geen wijs uit hoe en waarmee ik dat kan lezen en veranderen.
stom genoeg als ik van men website alle phpbestanden verwijder houd ik niks over haha.
please is er imand die me wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!
in het programma waar ik al jaren mee werk zit een phpgestuurd verzoeksysteem.
echter kwa uiterlijk past die niet echt bij de website van men station
maar ik kan daar nog geen wijs uit hoe en waarmee ik dat kan lezen en veranderen.
stom genoeg als ik van men website alle phpbestanden verwijder houd ik niks over haha.
please is er imand die me wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!
PHP hulp
12/01/2025 13:00:31Vincent Huisman
04/12/2010 21:16:28Obelix Idefix
04/12/2010 21:18:27Marco landman op 04/12/2010 21:14:53:
kwa uiterlijk past die niet echt bij de website van men station
css bestand kun je openen en bewerken met bv. kladblok of notepad++
marco landman
04/12/2010 23:25:18Bas Cost Budde
04/12/2010 23:28:52Ik veronderstel dat je het niet zelf technisch wil oplossen. Je kunt in dat geval beter een vacature plaatsen.
marco landman
22/12/2010 02:29:06Bas Cost Budde op 04/12/2010 23:28:52:
Ik veronderstel dat je het niet zelf technisch wil oplossen. Je kunt in dat geval beter een vacature plaatsen.
technisch nee dat ben ik niet, ik ben er een paardagen voor gaan zitten en heb het bestandje voor bestandje uitgeplozen, verbazend veel van opgestoken. zou ik het zelf ook zo uit men hoofd na programeren, nee. kijk als ik er niet van had willen leren had ik een phpprogrameur bebeld ik ken er gelukkig een paar ze werken alleen niet voor niks, en men radiozender kost me al genoeg aan licentie's welke ik gelukkig heb.