uiterlijk php pagina veranderen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marco landman

marco landman

04/12/2010 21:14:53
Quote Anchor link
ik ben bezig een radioststion op te starten
in het programma waar ik al jaren mee werk zit een phpgestuurd verzoeksysteem.
echter kwa uiterlijk past die niet echt bij de website van men station
er zit een ccs in die dat allemaal regelt
maar ik kan daar nog geen wijs uit hoe en waarmee ik dat kan lezen en veranderen.
stom genoeg als ik van men website alle phpbestanden verwijder houd ik niks over haha.

please is er imand die me wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 13:00:31

Vincent Huisman

Vincent Huisman

04/12/2010 21:16:28

Obelix Idefix

Obelix Idefix

04/12/2010 21:18:27
Quote Anchor link
Marco landman op 04/12/2010 21:14:53:
kwa uiterlijk past die niet echt bij de website van men station
er zit een ccs in die dat allemaal regelt
maar ik kan daar nog geen wijs uit hoe en waarmee ik dat kan lezen en veranderen.

css bestand kun je openen en bewerken met bv. kladblok of notepad++

Marco landman

marco landman

04/12/2010 23:25:18
Quote Anchor link
ja hartstikke leuk in het engels en mijn engels is net zo goed als mijn frans hihi niet dus

Bas Cost Budde

Bas Cost Budde

04/12/2010 23:28:52
Quote Anchor link
Ik veronderstel dat je het niet zelf technisch wil oplossen. Je kunt in dat geval beter een vacature plaatsen.

Marco landman

marco landman

22/12/2010 02:29:06
Quote Anchor link
Bas Cost Budde op 04/12/2010 23:28:52:
Ik veronderstel dat je het niet zelf technisch wil oplossen. Je kunt in dat geval beter een vacature plaatsen.

technisch nee dat ben ik niet, ik ben er een paardagen voor gaan zitten en heb het bestandje voor bestandje uitgeplozen, verbazend veel van opgestoken. zou ik het zelf ook zo uit men hoofd na programeren, nee. kijk als ik er niet van had willen leren had ik een phpprogrameur bebeld ik ken er gelukkig een paar ze werken alleen niet voor niks, en men radiozender kost me al genoeg aan licentie's welke ik gelukkig heb.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.