Uitgebreid member/profiel systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Gerd jan kok

Gerd jan kok

21/07/2009 16:40:00
Quote Anchor link
Goedendag,

voor mijn website zoek ik een aardig uitgebreid profielen en membersysteem. HTML red ik me aardig mee, maar wat ik nu wil gaat daar niet mee lukken... Daarom vraag ik jullie hulp.
Ik heb even een beschrijving gemaakt van alles wat er ongeveer in moet, maar alles kan in overleg (als er bijvoorbeeld iemand is, die zegt, in grote lijnen wil ik het maken, maar sommige dingen zijn te moeilijk, zit ik te lang bij o.i.d.). Het is voor: www.kickitup.nl, om een idee van de styling te geven, en de iframes waar het ongeveer in moet. Er staat hier en daar nog iets verouderde info op.) Ik ben al van alles aan het proberen, maar ben echt verschrikkelijk met PHP en MySQL e.d. En scriptjes downen, en installen gaat vaak nog, maar wat ik graag wil, verijst zoveel aanpassingen van een normaal membersysteem. dit gaat me echt de pet te boven. Nu schrik niet, hier komt de lijst ;)

*Inlogpagina:
Lijkt me duidelijk

*Menu:
Wanneer je niet ingelogt bent:
Inloggen
Registreren
Members (overzicht van alle members)
Zoeken
Wachtwoord vergeten
Wanneer je ingelogd bent:
Members (overzicht van alle members)
Mijn gegevens aanpassen
Mijn profiel aanpassen
Zoeken
Uitloggen

*Members (overzicht van alle members):
10 members onder elkaar
V.i.P. Icoontje (of niet dus)+Nickname
Foto v.d. auto met daarnaast Volledige naam/woonplaats/Merk + Type auto

*Profielpagina:
Een foto met dan links ernaast:
Naam (daarnaast, man of vrouw icoontje)
Nickname
Auto
Motor
Daaronder over de gehele breedte:
Wat heb je allemaal aan je auto veranderd?
(WYSIWYG)
Heb je nog plannen met je auto?
(WYSIWYG)
Wat voor auto's heb je allemaal al gereden, en wat ga je hierna kopen?
(WYSIWYG)
Daaronder een stuk of 3 foto's naast elkaar, en klikken voor vergroting

*Aanmelden
Nickname
Naam
Man/Vrouw
Adres + postcode
Merk auto + type
Emailadres
Nieuwsbrief ontvangen? (y/n)
wachtwoord
+policy gelezen en aanvaard

*Profiel aanpassen
Alle velden kunnen aanpassen. Adres nu ook zichtbaar en aan te passen
(alleen voor de betreffende member)
Foto's uploaden (zou mooi zijn, met automatisch watermerk+resize, maar mag ook met max instellen qua groote en watermerk mag vervallen)
Oude foto's verwijderen, Max 4 foto's (1 overzicht, ook groot boven aan profiel pagina, en 3 onder aan de profielpagina, opklikken voor groot).

*Zoekpagina
Nickname/naam/man.vrouw/woonplaats/merk + type/motor

*Beheerderspagina
Overzicht van de members, ook klikbaar met als verschil dat na het klikken
niet alleen alles verschijnt zoals het voor de betreffende member te veranderen is
maar ook met een optie om de member te verwijderen of de V.i.P. rang in te stellen.
**Nieuwsbrief versturen (WYSIWYG)

Let op: Een vip member icoontje (bijv. kroontje of V.I.P in gouden letters) heeft geen verdere toegevoegde waarde. Alleen leuk.

Let op2: Het zou mooi zijn, als de betreffende member ook direct op het forum (PUNBB) ingelogd zou zijn. gebruikersnaam/wachtwoord hetzelfde.

AAh nu, het belangrijkste... De prijs neem ik aan? Juist dat is een beetje het probleem, voor dit jaar is het clubgeld op, maar een kleine vergoeding kan ik zelf wel betalen. er zijn vast mensen die hiervoor 500+ zouden rekennen, maar dat zal echt neit gaan. Ik hoop eigenlijk dat er een klein team hier is, dat zegt, lijkt me leuk om te proberen, ga ik mee aan de slag, maar dat zal er helaas wel niet in zitten. Afijn, laat maar eens wat horen.

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 09:32:28

Mitchell

Mitchell

21/07/2009 17:09:00
Quote Anchor link
Wordpress + Buddypress. Done.

Je zal alleen nog veel aanpassingen en plugins hiervoor moeten schrijven.

Afra ca

Afra ca

21/07/2009 17:15:00
Quote Anchor link
Mitchell schreef op 21.07.2009 17:09:
Je zal alleen nog veel aanpassingen en plugins hiervoor moeten schrijven.

Gerd jan kok schreef op 21.07.2009 16:40:
HTML red ik me aardig mee

Ja, dat gaat helemaal goed komen, met html plugins en aanpassingen schrijven voor wordpress en buddypress.... ^^

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.