Uitroepteken in gemailde html

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

G. de Graaf

G. de Graaf

23/01/2007 10:08:00
Quote Anchor link
Voor een klant heb ik een webshop gemaakt. Na bevestiging van betaling gaat er een (html)email naar de klant met daarin een bevestiging van de bestelling.

In deze email verschijnt echter steeds een uitroepteken (op verschillende plaatsen) terwijl deze zeker niet in de code o.i.d. staat.

De html van de email zit in een string ($body). Nu heb ik gehoord dat deze string te lang kan zijn en daarom de '!' geprint wordt, en dat dit voorkomen kan worden door achter elke regel .Chr(13) (een enter) te zetten. Nou werkte dit wel voor de Nederlandse en Engelse versie, maar de Duitse blijft dat uitroepteken printen.

Om begrijpelijke redenen kan ik hier niet de code posten, maar is er toevallig iemand die dit ook meegemaakt heeft en een oplossing voor heeft?

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.