Unlockjegsm

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Je bouwt webshops, webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Framework en C#. Je zorgt voor de optimalisering van bestaande software en de automatisering van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »
Marien xD

Marien xD

27/12/2004 20:10:00
Quote Anchor link
Graag je mening over www.unlockjegsm.nl!

Graag ook over de html i.c.m. css ;) dit is mijn eerste project wat (bijna) helemaal perfect is.

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 08:39:47

Stefan

stefan

27/12/2004 20:15:00
Quote Anchor link
Niet mijn stijl om het zo te zeggen...

Alfred -

Alfred -

27/12/2004 20:17:00
Quote Anchor link
- In je popup scherm zou ik scrollbars voorzien... Bij mij komt alles er niet op ..
- Je menu vind ik wat te weinig in vergelijking met de rest van de site.. Misschien buttons voor tekenen? Is tevens ook moeilijk leesbaar doordat de lijnen erachter wit zijn, en de tekst ook.
- Ik zou links en rechts van je hele site een border zette, zwarte kleur, en dan een andere achtergrond kleur nemen dan grijs, geen idee welke, kan je best proberen :)

Voor de rest vind ik het een mooi project...

Vraagje nog: is zoiets eigenlijk legaal? Een gsm toestel kraken? Heb hier al van gehoord, maar nooit veel :)
Gewijzigd op 27/12/2004 20:20:00 door Alfred -

Stefan

stefan

27/12/2004 20:20:00
Quote Anchor link
Is het wel.

Alfred -

Alfred -

27/12/2004 20:24:00
Quote Anchor link
Quote:
Is unlocken legaal?
Bij het unlocken worden er geen aanpassingen gedaan in software welke auteursrechtelijk beschermd is, door deze methode is het unlocken niet illegaal.

citaat uit rechtspraak LJN-nummer: AE0125 Zaaknr: 03/008018-99 en 03/008111-98:
" ... Een simlock en een serviceproviderlock kunnen niet worden aangemerkt als auteursrechtelijk beschermd werk ..."

Bron: Damasta.nl

Na een beetje te Googlen kom ik inderdaad dat dit legaal is... Domme vraag van me dus :)
Gewijzigd op 27/12/2004 20:24:00 door Alfred -

27/12/2004 21:09:00
Quote Anchor link
Ik vindt het kleur gebruik een beetje fel maar dat is jouw style volgens mij.
Ik vind die lijst met ondersteunende toestellen een beetje lang pagina in twee delen splitsen?
Ook staat er niet veel op, een beetje meer uitleg zou beter zijn.

Baken

Baken

27/12/2004 21:55:00
Quote Anchor link
Misschien een LE met www.jbgsm.nl?

Arend a

Arend a

27/12/2004 23:35:00
Quote Anchor link
Ik ben geen fan van decoraties. Je ontwerp bestaat voornamelijk uit decoraties die afleiden van wat je eigenlijk te melden hebt, in plaats van het versterken ervan.

De man, het landschap?! Een beetje overkill met de strepen dr omheen die eenmalig voorkomen. Vervolgens een fel kader, waarin de inhoud eigenlijk wegvalt.

Ik vind het een slecht ontwerp.

Marien xD

Marien xD

28/12/2004 17:51:00
Quote Anchor link
oei :$ daar ga ik ;) het is ook maar een layoutje die snel in elkaar is gezet. Verder niet. Dus... Ik vroeg ook wat meer om over de html en css te hebben ;)

Arend a

Arend a

28/12/2004 18:23:00
Quote Anchor link
Wat voor commentaar verwachtte je op html in combinatie met css? Goed toegepast lijkt mij.

Zeker voor commerciele sites zijn html en css (slechts) middelen maar zeker nooit het doel. Voor je site zal je een concept moeten opstellen waarbij je keuzes moet maken. Je kan daar uiteindelijk kiezen voor html in combinatie met css, daar is niets mis mee.

Maar het lijkt me verstandig om de html en css snel te doen, en je ontwerp lang, en goed over na te denken; uit te werken en proberen. Uiteindelijk kan je het uitkristalliseren en helemaal naar de taal waar het heengaat vertalen. Je gaat heus niet beter verkopen omdat je html en css zo goed hebt toegepast.

Bijvoorbeeld: je hebt ongeveer een duidelijke kleurstelilng gemaakt, die is redelijk helder. Wit, Blauw, Rood en zwart. Je hebt gekozen voor een header, met rechts een menu, en rechts/centrum inhoud. Lijkt me ook helder. Maar vanaf daar is de invulling zoek.

De telefoon in je header lijkt me duidelijk. Vervolgens wordt er een man in je header geplakt, (wat heeft die man met je site te maken?) Een skyline over een meertje? (What the fuck?). Je menu lijkt me duidelijk, maar springt er niet echt uit; is eerder verzonken in de rest van de balk (Terwijl het toch het énige menu is),

Je past een kader toe rond je 'inhoud' element. Dit wordt een kader, en het witte raakt zoek door het de grote grijze massa er omheen. Hierdoor wordt het blauw geen achtergrond maar een kader, en valt je inhoud element weg.

Op 800x600 zie je ook dat dit veel beter werkt dan bij 1025x786.

Op het punt van CSS kun je nog nadenken over de underline bij de mouse over wel echt is wat je wilt, en of je niet meer verschillende classes aan lettertypen wilt maken. (Meer onderscheid in de tekst, denk hier ook aan kleurgebruik, en of je eventueel nog andere kleuren terug wilt laten komen die je eerder hebt vastgesteld)

Marien xD

Marien xD

28/12/2004 23:18:00
Quote Anchor link
owkeej ;) bedankt voor je duidelijke relaas. Deze site is bedoeld als expiriment om te kijken of het loopt. Daarbij wilde ik snel een layout maken + de daarbij behorende html/css. Met dit idee ben ik snel op weg gegaan en heb tijdens de kerstdagen dit hele project afgerond. TE KORT dus. Ik al jullie meningen opnemen als dit project verder word uitgewerkt.

Thanks for the advice Arend ;)

Marien xD

Marien xD

20/01/2005 21:32:00
Quote Anchor link
inmiddels is er wel wat gewijzigd ;) maybe dat het zo mooier is :P

24/01/2005 17:06:00
Quote Anchor link
sdsd

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.