unserialize() functie werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jasper

jasper

29/05/2007 22:51:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik zou deze (serlialized) string moeten omzetten naar een gewone array.
a:14:{s:11:"field1_desc";s:28:"A few details about yourself";s:12:"field1_title";s:9:"Biography";s:11 :"field2_desc";s:14:"Where you live";s:12:"field2_title";s:8:"Location";s:11:"fie ld3_desc";s:17:"Your hobbies, etc";s:12:"field3_title";s:9:"Interests";s:11:"fie ld4_desc";s:8:"Your job";s:12:"field4_title";s:10:"Occupation";s:11:"f ield5_desc";s:18:"The games you play";s:12:"field5_title";s:34:"Games(use ctrl to select multiple)";s:11:"field6_desc";s:28:"YOur SteamID if you have one";s:12:"field6_title";s:24:"STEAMID(if you have one)";s:11:"field7_desc";s:8:"test....";s:12:"fiel d7_title";s:8:"testveld";}

Dit komt uit een veld van de database van vbulletin. Ik weet dat ik deze functie moet gebruiken:
http://be.php.net/manual/nl/function.unserialize.php
Maar jammer genoeg lijkt er toch nog iets niet te kloppen en krijg ik geen array als output.
Kan iemand anders ff een voorbeeldscriptje maken van hoe ik deze functie dan wel goed gebruik?

Alvast bedankt,
Jasper

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.