update check script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/02/2010 17:20:00
Quote Anchor link
IE is kut, zo lek als een zeef, het rendert CSS waardeloos, bedenkt zijn eigen standaarden dan zich aan de regels van W3 te houden.

Ik kan niets anders doen dat IE afraden. >:)....

Dus gebruik Firefox eens en kijk eens naar de genoemde foutconsole? Met die foutmeldingen en de nodige relevante code kunnen we vast en zeker een stuk verder komen. Een directe link naar een voorbeeldpagina als extra is ook zeker niet mis.

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 00:11:21

John D

John D

02/02/2010 17:59:00
Quote Anchor link
Aar schreef op 02.02.2010 17:20:
IE is kut, zo lek als een zeef, het rendert CSS waardeloos, bedenkt zijn eigen standaarden dan zich aan de regels van W3 te houden.

Dus gebruik Firefox eens en kijk eens naar de genoemde foutconsole? Met die foutmeldingen en de nodige relevante code kunnen we vast en zeker een stuk verder komen. Een directe link naar een voorbeeldpagina als extra is ook zeker niet mis.

IE, klopt helemaal, maar bedenk voor wie je je website maakt. Het NL publiek is grootgebruiker van IE7 en IE8.

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

02/02/2010 18:19:00
Quote Anchor link
Je moet je site maken voor de bekendste browsers:

IE
Mozilla Firefox
Opera
Google chrome
Apple safari
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/02/2010 20:31:00
Quote Anchor link
John schreef op 02.02.2010 17:59:
Aar schreef op 02.02.2010 17:20:

IE, klopt helemaal, maar bedenk voor wie je je website maakt. Het NL publiek is grootgebruiker van IE7 en IE8.

Zei ik dan dat ik die groep gebruikers moest vergeten?

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.