Update script a.d.v. post update
Van Sebas
14/01/2020 21:49:21Hallo,
Ik ben bezig om een update pagina te maken en daar moet ik dan via een POST-request XML data mee inschieten.
Deze XML data staat in het POST-veld "update".
Nu heb ik het volgende in mijn script staan:
Maar wanneer ik dan via de website: https://reqbin.com/ een post request met XML uitvoer dan krijg ik niets te zien.
Wanneer ik het volgende doe:
Krijg ik wel me tekst "test" te zien alleen als ik dan de xml velden wil ophalen dan is dat leeg.
Nu denk ik dat via de test site er wel een POST wordt uitgevoerd maar niet in het POST-veld "update".
Is er ook een POST commando om te gebruiken om gewoon alle POST data op te halen ongeacht hoe het POST-veld heet wat gebruikt wordt? Dus zou ik bv. voor: !empty($_POST['update'])
ook iets in de trend van: !empty($_POST)
Kunnen gebruiken? Ik heb het met !empty($_POST) al geprobeerd maar dan krijg ik Array terug en niet de POST data.....
Ik ben bezig om een update pagina te maken en daar moet ik dan via een POST-request XML data mee inschieten.
Deze XML data staat in het POST-veld "update".
Nu heb ik het volgende in mijn script staan:
Code (php)
Maar wanneer ik dan via de website: https://reqbin.com/ een post request met XML uitvoer dan krijg ik niets te zien.
Wanneer ik het volgende doe:
Code (php)
Krijg ik wel me tekst "test" te zien alleen als ik dan de xml velden wil ophalen dan is dat leeg.
Nu denk ik dat via de test site er wel een POST wordt uitgevoerd maar niet in het POST-veld "update".
Is er ook een POST commando om te gebruiken om gewoon alle POST data op te halen ongeacht hoe het POST-veld heet wat gebruikt wordt? Dus zou ik bv. voor: !empty($_POST['update'])
ook iets in de trend van: !empty($_POST)
Kunnen gebruiken? Ik heb het met !empty($_POST) al geprobeerd maar dan krijg ik Array terug en niet de POST data.....
PHP hulp
08/11/2024 21:04:07Van Sebas
15/01/2020 18:55:13Ik heb dat geprobeerd maar dan krijg ik dit te zien:
Gewijzigd op 15/01/2020 18:55:36 door Van Sebas
Dan is je $_POST array leeg en is deze 'container' dus leeg.
Je kan eventueel met if(count($_POST)==0) { controleren of er iets instaat.
Je kan eventueel met if(count($_POST)==0) { controleren of er iets instaat.