Upload systeem extensies
Nvt Nvt
07/12/2011 14:41:41Hallo, ik ben bezig met een upload systeem en mijn werkgever(voor school) heeft aangegeven dat alle extensies mogen worden geupload
(omdat je rechten nodig hebt om te kunnen uploaden)
kan ik dan gewoon de extensie check weglaten ?
of toch een check doen voor de meest bekende extensies?
(omdat je rechten nodig hebt om te kunnen uploaden)
kan ik dan gewoon de extensie check weglaten ?
of toch een check doen voor de meest bekende extensies?
Gewijzigd op 07/12/2011 14:42:44 door Nvt Nvt
PHP hulp
22/11/2024 08:08:26Peter Dorn
07/12/2011 14:45:41Dit hangt een beetje af van het systeem wat je bouwt denk ik..
Wat sowieso belangrijk is, is dat de bestanden worden geüpload naar een offline directory en dat het 'download' script (welke er waarschijnlijk ook komt) dusdanig is beveiligd dat het uitvoeren van geüploade bestanden nooit maar dan ook nooit mogelijk is.
Wat sowieso belangrijk is, is dat de bestanden worden geüpload naar een offline directory en dat het 'download' script (welke er waarschijnlijk ook komt) dusdanig is beveiligd dat het uitvoeren van geüploade bestanden nooit maar dan ook nooit mogelijk is.
- Pepijn -
07/12/2011 14:46:11Obelix Idefix
07/12/2011 16:18:54Offtopic:
Ik heb geen idee wat hier staat. Misschien dat het helpt: heeft jouw toetsenbord misschien ook een toets om een . te plaatsen? Wil je die dan aub gebruiken? En met een letter in combinatie met de shift-toets krijg je hoofdletters.
Pepijn --- op 07/12/2011 14:46:11:
Ik heb geen idee wat hier staat. Misschien dat het helpt: heeft jouw toetsenbord misschien ook een toets om een . te plaatsen? Wil je die dan aub gebruiken? En met een letter in combinatie met de shift-toets krijg je hoofdletters.