Uploaden/Background waar is ie?
ik heb dit topic wat aangepast. Zodat ik niet teveel topics open... Hoe kan het dat ik de pagina met achtergrond niet open krijg?
Url afbeelding: donnyvg1991.bplaced.net/images/logo1.GIF
Niet hoofdletter gevoelig...
Mijn website is: donnyvg1991.bplaced.net
<html>
<head>
<title>Kaartprogamma Gall</title>
<style type="text/css">
body
{
background-image: url('images/logo1.gif');
background-repeat: no-repeat
}
</style>
</head>
<body>
<body background="images/logo1.gif">
<FONT COLOR="white">
<FONT FACE="MetaBookCELF, Arial, Helvetica, sans-serif, Comic Sans">
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<?php
if(isset($_POST['invoeren']))
{
$sSoort = $_POST['soort']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
$sBeschrijving1 = $_POST ['beschrijving1']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
$sBeschrijving2 = $_POST ['beschrijving2']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
$sBeschrijving3 = $_POST ['beschrijving3']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
$sBeschrijving4 = $_POST ['beschrijving4']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
echo " " . "<br>"; //als iemand hier iets makkelijkers voor weet hoor ik dat graag!
echo " " . "<br>";
echo " " . "<br>";
echo " " . "<br>";
echo "<h4>" . $sSoort . " </h4>"; //Hier komt de soortnaam uit en prijs
echo $sBeschrijving1 . "<br>"; //De omschrijving van het product
echo $sBeschrijving2 . "<br>"; //De omschrijving van het product
echo $sBeschrijving3 . "<br>"; //De omschrijving van het product
echo " " . $_POST['prijs']; //als iemand hier een makkelijkere kortere code voor heeft waardeer ik dat enorm!
}
?>
if(isset($_POST['invoeren']))
{
$sSoort = $_POST['soort']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
$sBeschrijving1 = $_POST ['beschrijving1']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
$sBeschrijving2 = $_POST ['beschrijving2']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
$sBeschrijving3 = $_POST ['beschrijving3']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
$sBeschrijving4 = $_POST ['beschrijving4']; //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
echo " " . "<br>"; //als iemand hier iets makkelijkers voor weet hoor ik dat graag!
echo " " . "<br>";
echo " " . "<br>";
echo " " . "<br>";
echo "<h4>" . $sSoort . " </h4>"; //Hier komt de soortnaam uit en prijs
echo $sBeschrijving1 . "<br>"; //De omschrijving van het product
echo $sBeschrijving2 . "<br>"; //De omschrijving van het product
echo $sBeschrijving3 . "<br>"; //De omschrijving van het product
echo " " . $_POST['prijs']; //als iemand hier een makkelijkere kortere code voor heeft waardeer ik dat enorm!
}
?>
</FONT>
</FONT>
</body>
</html>
Groeten: Donny
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Donny
Wat is precies jou probleem?
website naam is: donnyvg1991.bplaced.net
Heb je beide wel in dezelfde map staan? In dezelfde map waar je ze naar toe upload?
Donny schreef op 30.03.2009 12:37:
Dat snap ik uiteraard ......
Blijkbaar niet. Het gaat over je post hierboven. Ik heb je bovenstaande code nu even aangepast en de code-tags er omheen gezet.
Iets met wijn etc. vul ik deze in kom ik op een andere pagina, die naar mijn mening ook werkt en is up ge load, alleen de letters zijn wit waardoor je ze niet ziet.
En waarom gebruik je 2x wijnnaam, als je die maar 1x laat zien op je volgende scherm?
Het lijkt gewoon te werken.. maar zoals Robin al zecht de letters staan Wit aangegeven waardoor ze niet zichtbaar zijn dit komt door:
Het kan ook zijn dat je de dir van je afbeelding verkeerd hebt staan omdat deze er niet blijkt te zijn..
Als je de wellicht overige fouten wilt zien zet dan even dit hellemaal bovenaan:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
2
3
4
5
6
7
<?PHP
//Display all errors.....
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 1);
// Rest code....
?>
//Display all errors.....
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 1);
// Rest code....
?>
Ben af en toe zo gehaast en maak dan fouten... En dit moet ik nog aanpassen het moest eerst goed zijn zoals ik het laat maar zeggen wil hebben op de pagina.... Ik weet even genoeg... Bedankt iedereen voor zijn/haar hulp!
Gr.
Ik mag niet bumpe maar doe het deze ene keer wel aangezien ik graag verder wil en mn topic bijna onderaan sta... Excuses
Ik snap je vraag niet helemaal, maar is het niet dat het ".GIF" (hoofdletters) moet zijn?
Ik heb alles al geprobeerd... .GIF .JPG noem het maar op
http://donnyvg1991.bplaced.net/images/logo1.jpg
Dat is je afbeelding. Directory listing staat gewoon aan.
Dat is je afbeelding. Directory listing staat gewoon aan.
Donny schreef op 30.03.2009 23:08:
Wat een dom excuus...Ik mag niet bumpe maar doe het deze ene keer wel aangezien ik graag verder wil en mn topic bijna onderaan sta... Excuses
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z