[URGENT] Bas & Mods Bedankt !
Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »
Update !
Nieuws bericht is verwijderd
Update 2
Alles was een hoax, phphulp was gehacked
Beste,
Na het nieuws te hebben gelezen -> http://www.phphulp.nl/nieuws/205/ zou ik even de aandacht van jullie willen.
Er zitten een x aantal mensen dom te doen op dit forum waaronder ik zelf, toch vind ik dat er een Bedankje moet plaats vinden voor bas.
PHPHulp heeft heel veel jaar bestaan en er zijn vast en zeker ook leuke tijden geweest, dit topic is voor bas.
O ja, Laten we alle Moderators ook niet vergeten !
Bas en de moderators bedankt voor het korte jaar op dit forum, heb veel bijgeleerd !
R.I.P
PS: Houd dit topic A.U.B schoon, dank u.
Nieuws bericht is verwijderd
Update 2
Alles was een hoax, phphulp was gehacked
Beste,
Na het nieuws te hebben gelezen -> http://www.phphulp.nl/nieuws/205/ zou ik even de aandacht van jullie willen.
Quote:
Er zal geen nieuwe versie van PHPHulp komen. Er schijnen enkele leden te werken aan een nieuwe community welke aanzienlijk beter zou moeten worden dan PHPHulp. Ik steun deze actie en zal de ontwikkeling en het onderhoud van PHPHulp staken.
Binnen enkele dagen gaat PHPHulp op zwart.
Binnen enkele dagen gaat PHPHulp op zwart.
Er zitten een x aantal mensen dom te doen op dit forum waaronder ik zelf, toch vind ik dat er een Bedankje moet plaats vinden voor bas.
PHPHulp heeft heel veel jaar bestaan en er zijn vast en zeker ook leuke tijden geweest, dit topic is voor bas.
O ja, Laten we alle Moderators ook niet vergeten !
Bas en de moderators bedankt voor het korte jaar op dit forum, heb veel bijgeleerd !
R.I.P
PS: Houd dit topic A.U.B schoon, dank u.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
Bedankt Bas en de mod's...
Sommige mensen konden het blijkbaar niet verdragen en hebben hiermee PHPHulp letterlyk de grond in geklopt... Ik voelde dit al langer aankomen en vind het erg dat het zo is moetten gaan. Bedankt aan deze mensen...
Wacht nou gewoon maar even rustig af, de nieuwe site komt vanzelf online!
eigenlijk geloof ik het ook niet:P Maar dat er een nieuwe community komt geloof ik wel:)
Maar er wordt ook nog steeds veel hulp geboden, er lopen diversen topics (met nog steeds goede reacties), en er zijn nog voldoende topics waar het wel gezellig is hier op phphulp..
Het zou enorm zonde zijn deze hulp, incl. het naslagwerk (forum, scripts, tutorials) zomaar in eens af te sluiten...
Ik loop hier al jaren mee (nu +/- 5 jaar), en was vrij actief in de eerste paar jaar en nu in de laatste maanden. De storingen op phphulp heeft mij juist doen besluiten meer reacties te posten, en hulp te bieden.
Maar @Bas, en alle moderators die hun werk al jaren goed doen, en hun energie en vrije tijd in hier hebben gestoken: bedankt!
@Hierboven, of het gaat gebeuren moet ik ook nog zien.. (al zijn wel alle avatars en een deel van advertenties al weg :S). Maar een bedanktje op z'n tijd mag ook... Want ik heb nog steeds een goede tijd hier.. en vele met mij! :)
lijkt me op zn ergst logischer dat inloggen / registreren / posten uitgezet word en dat de site als een soort 'monument' blijft staan (samen met de huidige scripts / hulp)
Aan Bas en de Mods, grote dank voor het goede werk, en hopelijk mogen we er nog jaren van genieten.
Als PhpHulp echt zou stoppen, dan had Bas dat zelf wel bekend gemaakt. Niet een of andere kloon met de naam 'R.I.P. PHPHULP'
Kijk eens bij nieuwsberichten.. En R.I.P PHPHULP is gewoon mr. Ark
Is phpHulp gewoon niet gehacked ofzo?
Zou best kunnen.
Zoals Niels zegt, ben ik het, Mr.Ark.
Ik heb ook zo mijn twijfels over de R.I.P van phphulp. Toch zegt mijn gevoel dat het wel zo is.. Kijk bijvoorbeeld naar de offline tijd van Bas. Of naar de advertenties/avatars.
Toch heb ik nog wel een één of andere hoop:)
of het is onze *knip* berichter
Haha tzou best kunnen xD
Heb je het nu over dit topic of over dat nieuws bericht?
Als het over dit topic gaat, dan bevestig ik dat ik Mr.Ark ben.
Zoals ik al zei:P Niet de *knip* berichter dus:P
mja, miss kapt phphulp ermee, hopelijk niet,
one way to find out
nosferatu schreef op 02.02.2010 12:57:
one way to find out
one way to find out
En dat is?
Niels schreef op 02.02.2010 13:01:
En dat is?
nosferatu schreef op 02.02.2010 12:57:
one way to find out
En dat is?