[URGENT] Bas & Mods Bedankt !
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »
Afwachten, of Bas zelf vragen misschien?
Ik wil graag iedereen bedanken die me geholpen heeft! Ik heb hier veel geleerd en leer nog steeds veel hier!
Chupskie schreef op 02.02.2010 08:25:
Er zijn inderdaad veel problemen, en ja er is veel gezeur van 'kleine kinderen' die hier rond huppelen....
Dat was ik onder andere.
roel schreef op 02.02.2010 13:20:
Indien PHPHulp ook werkelijk op zwart gaat:
Ik wil graag iedereen bedanken die me geholpen heeft! Ik heb hier veel geleerd en leer nog steeds veel hier!
Hier sluit ik me van harte bij aan. Jammer dat een paar kinderen het verpesten voor iedereen. PHPHulp is mijn toegang geweest tot PHP, en heeft mijn site veranderd van een 1-pagina site met plaatjes tot een complete database voor onze kerk
.
Iedereen die mee heef geholpen PHPHulp te maken tot een susses: BEDANKT!
"leer die backtics eens af!".
Achja, de goede oude tijd :)
Het eerste dat tegen mij werd gezegd was 'je script is brak.' 'leer eens beter scripten', 'dit ziet er niet uit' enzovoort:P Je weet wel:) Maar wel veel geleerd daardoor!
Leuk om mijn eerste PHP topics te zien :) Iedereen was boos op mij omdat ik het verkeerd deed de hele tijd :P
Vals bericht :-)
Het nieuwsbericht is inmiddels verwijderd zover ik weet
Toch wil ik ff Bas & de moderators bedanken voor hun steun & hulp ;-)
En natuurlijk iedereen omdat die mij van een newbie een trotse game-eigenaar gemaakt hebben :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roel -
Wel heel ontroerend.
Maar als het echt zo is: IEDEREEN BEDANKT!
Het is echt zo..
Niels schreef op 02.02.2010 18:18:
Het is echt zo..
Hoe weet je dat zo zeker?
Het bericht is inmiddels weer verdwenen.. dat zal dus wel niet...
@ Arjen Halma, weet jij hier ook al iets van?
SanThe.
Gister toen dat artiekel online kwam dat phphulp uit de lucht zou gaan. Toen vond ik het wel een beetje vreemd dat jij al na 1 tot 3 seconden een reactie had geplaatst in het topic met: Nou hier gaan we dan. Heb jij hier misschien iets mee te maken?
Correct me if i'm wrong ^^
@ SanThe: jep. Net postte Bas zijn username en pass? Nja, spijtig dat het zo moet lopen. =S
UPDATE !, PM BAS REACTIE
Dit kreeg ik als reactie terug van bas:
Dit kreeg ik als reactie terug van bas:
Quote:
Nee, optiefen nu. PHPhulp gaat op zwart morgen.
lol dik gehackt:P