[URGENT] Bas & Mods Bedankt !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »

Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 18:59:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 02.02.2010 18:56:
Mr.Ark schreef op 02.02.2010 18:53:
Met z'n allen DDOS Attack zodat hij overbelast wordt en offline staat? lol

Ik kan de lol niet zien in het vernielen van andermans spullen, ook al is dat digitaal.

Ik noem toch maar alternatieven, wat wil je nou SanThe, zeg het eens eerlijk, wil je zelf dat PHPhulp doodgaat? of wil je dat het gered wordt?

En nu eens een eerlijk antwoord van je en niet van die posts zoals: zet eens error_reporting shit bovenaan je pagina.

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 09:09:04

GI ACE

GI ACE

02/02/2010 19:01:00
Quote Anchor link
Is overbelasting vernielen? Een site die door teveel mensen wordt bekeken geraakt misschien overbelast, dan kun je die mensen toch niet de schuld geven dat ze je server kapot hebben gemaakt?

Pieter Jansen

Pieter Jansen

02/02/2010 19:02:00
Quote Anchor link
Waarom besteden mensen hier eigenlijk aandacht aan? Iedereen weet dat het steeds een Hoax is, toch zijn er mensen die er op in gaan..

Haha, echt geniaal hoeveel mensen hier toch nog op in gaan. Het getuigt van ofwel slecht karakter ofwel weinig kennis ofwel weinig levenservaring.

Dus voor de mensen die hier op reageren, en hier serieus over nadenken:

zelfreflectie!! Kijk naar je zelf, en ga na of zulke artikelen waar kunnen zijn, en je zult zien dat dit niet echt het geval is. Er zijn een paar jongetjes ( tussen de 15 en 19 jaar denk ik..) die hier de boel een beetje lopen te verzieken, en daar zelf over posten. Ze schuiven het op elkaar af, maar eigenlijk weten ze dondersgoed wie de boel verziekt.

Dus: mijn tip: geen aandacht aan geven :)

Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 19:03:00
Quote Anchor link
GI ACE schreef op 02.02.2010 19:01:
Is overbelasting vernielen? Een site die door teveel mensen wordt bekeken geraakt misschien overbelast, dan kun je die mensen toch niet de schuld geven dat ze je server kapot hebben gemaakt?

SanThe denkt dat het een miljard euro schade zal aanrichten, hij zal de kosten van z'n advertenties kwijtraken, Maar Hé !, die ads doen het niet. Als je geen zware DDOS attack doet dan valt het reuze mee.

Komen we met een idee, is het nog niet goed.

PHP Newbie

PHP Newbie

02/02/2010 19:04:00
Quote Anchor link
Opzettelijk overbelasten is vernielen. Geen idee of phphulp een eigen server heeft, zo niet, dan haal je dus ook andere sites offline. Misschien wel webshops wat inkomstenderving betekent.

Verder is de server op dat moment "kapot" processen zijn "kapot" want ze doen niet meer wat ze moeten doen en iemand moet dat gaan repareren wat ook weer geld kost.

Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 19:06:00
Quote Anchor link
Quote:
Waarom besteden mensen hier eigenlijk aandacht aan? Iedereen weet dat het steeds een Hoax is

Had dat even verteld aan ons dan gisteravond als je hier de opperbevel hebber wilt zijn.

Quote:
Haha, echt geniaal hoeveel mensen hier toch nog op in gaan. Het getuigt van ofwel slecht karakter ofwel weinig kennis ofwel weinig levenservaring.

Lees het topic eens helemaal door, dan weet ej waar het over gaat.

Quote:
zelfreflectie!! Kijk naar je zelf, en ga na of zulke artikelen waar kunnen zijn, en je zult zien dat dit niet echt het geval is. Er zijn een paar jongetjes ( tussen de 15 en 19 jaar denk ik..) die hier de boel een beetje lopen te verzieken, en daar zelf over posten. Ze schuiven het op elkaar af, maar eigenlijk weten ze dondersgoed wie de boel verziekt.

inderdaad, kijk jij eens naar jezelf, aan de reactie's te lezen lijkt het inderdaad 1 van ons te zijn !, moet je kijken hoe jij denkt, je denkt met een IQ van 80.
Hoe kunnen wij het nou zijn als we alternatieven proberen te bedenken om het te redden.

Vindt jouw reactie laag, en dan meen ik ook echt laag.

Quote:
Verder is de server op dat moment "kapot" processen zijn "kapot" want ze doen niet meer wat ze moeten doen en iemand moet dat gaan repareren wat ook weer geld kost.

Inderdaad als je een groot schalige DDOS attack doet inderdaad, maar als je een kleine DDOS attack doet waardoor de site 5 minuten nodig heeft om een pagina te laden dan valt het reuze mee.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark

Niels K

Niels K

02/02/2010 19:09:00
Quote Anchor link
Misschien dat hij het doet?`
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K

PHP Newbie

PHP Newbie

02/02/2010 19:11:00
Quote Anchor link
Mr.Ark schreef op 02.02.2010 19:06:
Quote:

Inderdaad als je een groot schalige DDOS attack doet inderdaad, maar als je een kleine DDOS attack doet waardoor de site 5 minuten nodig heeft om een pagina te laden dan valt het reuze mee.

Dan duurt het laden van de pagina's op andere websites op de server ook 5 minuten. Zoals gezegd, wanneer daar webshops op draaien betekent dat inkomstenderving.

edit:
En natuurlijk wanneer er gewoon een pagina van een bedrijf op draait kunnen potentiële klanten de website niet bezoeken. Kost klanten, dus inkomen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie

- SanThe -

- SanThe -

02/02/2010 19:11:00
Quote Anchor link
@Mr.Ark: Wat ik zou willen is dat alle kleutertjes die hier regelmatig aan het zieken zijn weer terug naar de kleuterschool gaan zodat ze daar kunnen leren spelen en omgaan met andere kinderen/mensen op een normale manier. Dit forum is/was een goed en bekend leermiddel voor vele php-ers. Door al dat geklier is er nog weinig aan kwaliteit te vinden. En dat vind ik zeer teleurstellend.

@GI ACE: Overbelasting door een moedwillige DDOS attack valt geheel buiten normaal functioneren. Je krijgt daar (met zo'n attack), als je dat goed doet, elke server mee plat. Dus, ja, dat noem ik vernielen.

Niels K

Niels K

02/02/2010 19:13:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 02.02.2010 19:11:
@Mr.Ark: Wat ik zou willen is dat alle kleutertjes die hier regelmatig aan het zieken zijn weer terug naar de kleuterschool gaan zodat ze daar kunnen leren spelen en omgaan met andere kinderen/mensen op een normale manier. Dit forum is/was een goed en bekend leermiddel voor vele php-ers. Door al dat geklier is er nog weinig aan kwaliteit te vinden. En dat vind ik zeer teleurstellend.

Je hebt gelijk maar ja dan moet iedereen terug naar de kleuter school want iedereen kloot wel eens. en zeker de afgelopen tijd wat meer dan anders maar jah en waren eerst mods en nu niet. Dus ja dat is kicken he?

Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 19:14:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 02.02.2010 19:11:

Tja, je kan wachten of er zelf ook iets aan doen. Nu weet ik nu dat jij niet die mogelijkheid hebt om een server offline te zetten, maar heb je al eens gedacht over alternatieven?

Bas is niet te bereiken, dus waarschijnlijk zal er geen alternatief zijn.

Helaas -_-

Edit:

Heb een avatar geupload vanmiddag, alleen is die nog steeds niet zichtbaar, iemand enig idee waar het aan kan liggen? (Anderen hebben wel een avatar terug namelijk)

Roel -

Roel -

02/02/2010 19:16:00
Quote Anchor link
Mensen, blijf met je poten van andermans account en server af en kies een ander topic links in het menu. Daar help je tenminste iemand mee. Mij zul je niet meer tegenkomen in dit topic.

- SanThe -

- SanThe -

02/02/2010 19:17:00
Quote Anchor link
Ik ga nu even wat zinnigs doen: Eten en een biertje pakken bij een lekkere band in mijn favoriete kroeg.

Tot laters.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 19:17:00
Quote Anchor link
Hoithebest schreef op 02.02.2010 19:16:
Mensen, blijf met je poten van andermans account en server af en kies een ander topic links in het menu. Daar help je tenminste iemand mee. Mij zul je niet meer tegenkomen in dit topic.

Heb meer mensen dan jouw geholpen, dus hou jij je even stil.

Pieter Jansen

Pieter Jansen

02/02/2010 19:20:00
Quote Anchor link
Waarom reageer je zo fel op mij Ark? Ik hoop niet dat ik een gevoelige snaar heb geraakt, maar wat mij zo irriteert is dat er 3 seconden na het begin van het nieuwsbericht al iemand op reageert. Dan kun je toch zelf wel nagaan dat hier sprake is van opzettelijk voorliegen?

En wat mij ook verbaast is, waarom jij op iedereen in dit topic MOET reageren. Volgens mij, en dat denk ik echt met mijn IQ van "80", is dat jij hier waarschijnlijk ook nog een lepel bij in de pap hebt ook.

Maar dat is slechts wat ik denk. Het zal bevestigd worden zodra mijn account ook gehacked wordt.

En jou "geniale" oplossing ( Jij hebt natuurlijk een IQ van 160..) met je DDOS aanval, is natuurlijk superieur aan alle oplossingen die er gegeven zijn. ( wel te verstaan 0)

Dus alsjeblieft, mr.Ark, als jij alles zo goed weet, en jij o, zo intelligent bent, waarom, maar dan ook in godsnaam, WAAROM reageer je dan op dit "nieuwsbericht"?

Niels K

Niels K

02/02/2010 19:20:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 02.02.2010 19:17:
Ik ga nu even wat zinnigs doen: Eten en een biertje pakken bij een lekkere band in mijn favoriete kroeg.

Tot laters.

Oef waar woon je,.. dan doe ik ff mee:D

Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 19:21:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 02.02.2010 19:20:
SanThe schreef op 02.02.2010 19:17:

Tot laters.

Oef waar woon je,.. dan doe ik ff mee:D

Ligt eraan wat voor band ^^, geef je dat nog prijs SanThe?

Quote:
Dus alsjeblieft, mr.Ark, als jij alles zo goed weet, en jij o, zo intelligent bent, waarom, maar dan ook in godsnaam, WAAROM reageer je dan op dit "nieuwsbericht"?

Zal ik jouw even uitleggen wat ik hier doe?

- Mensen Helpen
- Forum Actief houden
- De reden waarom ik op dit nieuws bericht reageer is omdat er via andere bronnen aan mij werdt verteld dat phphulp is gehackt, dus i9k dacht, ik ga maar eens even kijken

Het is niet de bedoeling dat mijn reacties fel over komen.
Wil alleen een punt duidelijk maken.
Zo zie je maar dat oog contact een belangrijke rol speelt in het leven.

Niels K

Niels K

02/02/2010 19:23:00
Quote Anchor link
Smartlap:)

Pieter Jansen

Pieter Jansen

02/02/2010 19:52:00
Quote Anchor link
Nu ligt het zeer waarschijnlijk aan mijn ondermaatste IQ van 80, maar wat bedoel je met oog contact? Ik geloof niet dat wij elkaar ooit ontmoet hebben, en ik geloof ook niet dat die andere "bronnen" jou ontmoet hebben.

Maar afijn, het maakt mij niet uit, ik vond het alleen opvallend. Je doet mij denken aan de ( door SanThe mooi omgeschreven ) kleuters. Dat neem ik bij deze terug. Jou posts waren in mijn ogen alleen erg opvallend door jou manier van reageren.

Maar als ik mis zit, bij deze mijn excuus. Ik ben alleen geirriteerd door de kleuters die hier de boel verzieken. Dit speelt nu al bijna 2 jaar ( klote reacties op sommige berichten, reageren alsof de persoon in kwestie een verheven entiteit is, denigrerend doen, beginners als losers/kansloze mensen bestempelen en ga o maar door.. )

En dat moet een keer ophouden. En ja, ik dacht even dat jij daar een rol in mee speelde. Mijn excuus als bovenstaande geen betrekking heeft op jou. Maar dat weet jij zelf beter dan ik denk ik.

SilverWolf NL

SilverWolf NL

02/02/2010 19:55:00
Quote Anchor link
Jullie zijn allemaal een stel kleuters. Wacht nou maar tot Bas iets gezegd heeft voor je je mening gaat verkondigen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door SilverWolf NL

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.