Url met $_GET korter noteren
Johannes
12/12/2009 20:40:00Voor mijn website gebruik ik veel variabelen in de url om zonder cookies en sessies te kunnen werken.
Enkel raak ik bij het programeren van links snel het overzicht kwijt omdat ik alle $_GET moet overnemen waar soms nog 1 aan wordt toegevoegd, verwijderd of aangepast wordt dus $_ENV['REQUEST_URI'] kan niet echt gebruikt worden.
Weet iemand hoe ik dit korter kan noteren?
Enkel raak ik bij het programeren van links snel het overzicht kwijt omdat ik alle $_GET moet overnemen waar soms nog 1 aan wordt toegevoegd, verwijderd of aangepast wordt dus $_ENV['REQUEST_URI'] kan niet echt gebruikt worden.
Weet iemand hoe ik dit korter kan noteren?
Code (php)
1
2
3
2
3
<?php
echo '<a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?u='.$_GET['u'].'&w='.$_GET['w'].'&m='.$_GET['m'].'&y='.$_GET['y'].'" >link</a>';
?>
echo '<a href="'.$_SERVER['PHP_SELF'].'?u='.$_GET['u'].'&w='.$_GET['w'].'&m='.$_GET['m'].'&y='.$_GET['y'].'" >link</a>';
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Johannes
PHP hulp
24/12/2024 17:30:39http_build_query kan je misschien wel helpen.
Zie niet in waarom je geen cookies of sessies wilt gebruiken. Om alles maar in de url te plakken is ook niet net / goed.
Sowieso kan je daar beter SEO nettere urls van maken.
Zie niet in waarom je geen cookies of sessies wilt gebruiken. Om alles maar in de url te plakken is ook niet net / goed.
Sowieso kan je daar beter SEO nettere urls van maken.