UrlWall, 'The share community'
Sinds vandaag staat mijn nieuwe website 'urlwall.com' online. Het is de bedoeling dat men webpagina's kan delen met andere (bijvoorbeeld nieuwspagina's). Na het plaatsen van een pagina kunnen andere leden op zo'n pagina reageren. Je ziet ook direct hoeveel keer men erop geklikt heeft.
In hoofdlijnen is dit het idee van de website. Ik heb het idee uitgwerkt en het resultaat vind je hier: www.urlwall.com www.urlwall.com .
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden
Alvast bedankt!
- Waarom is je website half engels, half nederlands? (terms and agreement in het nederlands en content deels engels)
- ik vind de lay-out niet vriendelijk ogen. De opbouw is goed denk ik, maar de kleuren dat donker schrikt mij af!
- RSS feed duurt lang bij mij met laden (3 pogingen, dat hebben veel gebruikers er niet voor over ;))
- Ik mis:
-> een disclaimer
-> privacy policy
-> Lay-out bij lost password
-> There is no database connection. >> als ik een zoekopdracht heb gedaan.
- We have registered your account. Please check your inbox. You will receive an activationmail with an code to activate your account.
Pay attention Hotmail-users: Check also your "spam post"!!
>>>> Zorg dan dat je de goede mail headers gebruikt! of gebruik iets als swiftmailer.
- Wat doen die 2 webtemplates aan de rechterkant van de lay-out? als ik er op klik moet ik registreren :S
- ik zie het verschil niet tussen archive en index (er staan dezelfde links tussen)
Hoop te doen denk ik zo.
Dankjewel voor je opmerkingen, ik ben het met de meeste puntjes eens en beloof dat ik eraan ga werken.
Digg?
Is dit eigenlijk gewoon een kloon van ik vind er wel mooi uitzien
@Maarten Dankjewel!!!
Even uit nieuwsgierigheid... waar is jouw site voor bedoeld als ik vragen mag? Als SEO tool?
Ja ook onder andere als SEO tool. Maar ook voor mensen die opzoek zijn naar nieuwe dingen of inspiratie opdoen.