Vac.: Fulltime PHP Developer bij Yonego (Breda)!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joris

Joris

30/01/2010 18:34:00
Quote Anchor link
Yonego (www.yonego.nl) is in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevend internet marketing bureau, met een bereik van miljoenen consumenten, bedrijven en instellingen in Europa.

Vanwege de groei zijn we momenteel op zoek naar een Web Developer (PHP) met het talent om vanuit onze locatie aan de haven in Breda nieuwe ideeën in complete websites te vertalen.

Functieomschrijving
Als Web Developer (PHP) werk je bij Yonego voornamelijk aan het ontwikkelen van nieuwe websites en het uitbouwen van bestaande websites die we zelf uitgeven. Deze -nationale en internationale- websites worden bezocht door miljoenen consumenten, bedrijven en instellingen, waardoor je de kans krijgt om je werk aan een enorm groot publiek te tonen.

Vanaf de eerste minuut wordt je actief betrokken bij het uitwerken van nieuwe concepten waarbij the sky the limit is. Je treft niet onverwachts een plan van aanpak op je bureau, maar discussieert met de rest van het team over de manier waarop een nieuw concept het beste kan worden ontwikkeld.

Je leert alles over zoekmachine optimalisatie en web analytics en haalt daarvoor ook diverse certificaten binnen. Daarnaast werk je aan intelligente inhouse tools welke gebruikt worden t.b.v. zoekmachine marketing. Hiervoor krijg je te maken met API's van bedrijven als Google, Yahoo! en Microsoft en werk je in een team van ervaren developers en internet marketeers aan nieuwe, slimme technologieën waarmee we het rendement voor klanten maximaliseren.

Wij zoeken iemand met...
- Een paar jaar ervaring met PHP5, MySQL, (X)HTML, CSS en Javascript;
- Ervaring met OOP in PHP5;
- Ervaring met XML toepassingen;
- Pre: ervaring met template engines (bijvoorbeeld: Smarty);
- Pre: ervaring met frameworks;
- Pre: ervaring met UML, SubVersion / Versiecontrole, Soap en API's.
- Geen 9 tot 5 mentaliteit;
- Goede communicatieve vaardigheden.

Wij bieden...
- Een motiverende werkomgeving;
- Een informele werksfeer met jonge mensen;
- Veel ruimte voor eigen ideeën;
- Een marktconform salaris;
- Een aantrekkelijke bonusregeling;
- Een fulltime baan binnen een jong, enthousiast en hecht team.

Naast bovenstaande punten bieden we je tal van mogelijkheden om door te groeien, goede koffie, maandelijkse bedrijfsmassage, dagelijkse lunch van de zaak, leuke gadgets op kantoor en een gezellige borrel op vrijdagmiddag ;-)

Zie ook: http://www.yonego.nl/vacature-web-developer-php.php

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Joris Toonders.
Telefoonummer: 076 - 5 246 246
E-mailadres: [email protected]

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 17:29:37

Eddy E

Eddy E

30/01/2010 19:17:00
Quote Anchor link
En waar zit dit ergens?

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

30/01/2010 19:33:00
Quote Anchor link
Breda en Gent maar ik vermoed dat dit een vacature is voor Breda

vooral de goede koffie doet het em!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn

Joris

Joris

31/01/2010 15:40:00
Quote Anchor link
De vacature staat inderdaad open voor ons kantoor in Breda (Prinsenkade, in 't centrum aan de haven). Goede koffie is er zeker, cappuccino ook nog ;-)

PHP Scripter

PHP Scripter

31/01/2010 16:06:00
Quote Anchor link
Wat is de minimale leeftijd?

Joris

Joris

31/01/2010 16:08:00
Quote Anchor link
Er is geen minimale leeftijd ;-) Gaat om een fulltime baan in de rol van Web Developer (PHP) bij ons op kantoor.. in principe zijn alle sollicitaties welkom mits je matcht met het profiel wat hierboven wordt geschetst!

PHP Scripter

PHP Scripter

31/01/2010 16:10:00
Quote Anchor link
Tja, dat is als 15-jarige denk ik niet mogelijk ;)

Joris

Joris

31/01/2010 16:11:00
Quote Anchor link
Dat denk ik niet nee ;-) Dan matcht het inderdaad helaas niet, jammer! Mocht je er nog vragen over hebben, geef dan gerust een gil.

Mr.Moe

Mr.Moe

31/01/2010 17:51:00
Quote Anchor link
Mooi, ik ben net afgestudeerd en ben dus op zoek naar een job. Breda ligt toevallig ook in de buurt. Van mij kan je dus een CV verwachten. (deze was ik net aan het opstellen). Bieden jullie kansen voor Juniors?

Ik ben net afgestudeerd binnen ICT en ben 22 jaar (bijna 23).

Joris

Joris

31/01/2010 17:55:00
Quote Anchor link
Leuk! In principe zoeken we een paar jaar ervaring, maar dat ligt echt aan je huidige ervaring en drive ;-) Vooral die laatste maakt verschil. Staan er dus wel voor open, CV kan naar j.toonders [at] yonego.nl en dan neem ik gewoon even contact met je op...

Zie 'm wel verschijnen, spreken we elkaar snel. Thanks.

Mr.Moe

Mr.Moe

31/01/2010 18:54:00
Quote Anchor link
Ok!
Ik ben volop bezig aan mijn CV, zodat je hem zo in je mailbox kan verwachten. Mss nog even een bijkomend iets, ik ben Belg, afkomstig van een Merksplas, een buurgemeente van turnhout en hoogstraten. Ik weet niet dat je daar problemen mee hebt, ik alleszinds niet.

Joris

Joris

31/01/2010 19:13:00
Quote Anchor link
Nee hoor, geen problemen mee! Hebben sowieso ook een kantoor in Gent ;-) Ik zie je CV wel verschijnen, dan hebben we nog contact. Dank.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.