[Vacature] Basing
Ik heb allang opzoek naar iemand die onze layout inelkaar wilt zetten.
De layout heb ik als maar het enigste wat die persoon hoefd tedoen is de layout in elkaar zetten ( Slicen (X)html Css ).
Het php gebeuren hoeft allemaal niet.
De plek waar je kunt werken is gewoon thuis.
Het budget licht ong rond de 50euro als dat genoeg is.
Ik wil wel hebben dat het script er goed uit ziet.
Iemand intresse kun je mij altijd een mailtje sturen.
Het zou ook fijn zijn als je een portfolio meestuurd.
Gr,
Jurrien
[email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ---- ----
Het zou wel handig zijn als je aan kunt geven wat voor layout er gesliced moet worden. De hoeveelheid werk kan nogal wisselen (niet dat ik het ga doen, maar is wel handig voor geïnteresseerde)
TJVB schreef op 21.01.2010 21:16:
Jurriensz,
Het zou wel handig zijn als je aan kunt geven wat voor layout er gesliced moet worden. De hoeveelheid werk kan nogal wisselen (niet dat ik het ga doen, maar is wel handig voor geïnteresseerde)
Dit was eerst de bedoeling
( Om deze layout te gaan gebruiken )
Maar ik hoor nu dat er een andere komt ( één die wat beter en wat professioneler is.. )
Nog mensen die intresse hebben?
Is het juist het basis ontwerp en verder niets, of moet je het hele process nog actief zijn om jou wegwijs te maken met css. Met andere woorden, in welke maten kan jij overweg met css en html? Dit zal mede ook de prijs bepalen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Moe
voor 200 wil ik dr wel een avondje aan spenderen
heb je een mail gestuurd, staat wss in je spam box. maar als het dit
design is wil ik het wel doen voor 50,- eventueel ander design in overleg met andere prijs ?
Groetjes
Rick: (desiger & oprichter)
Jurrien: (scripter & oprichter)
Milo: (scripter)
Mehmet: (promoter)
*(wel raar half nederlands en half engels, je kan beter iets doen als ontwerper en oprichter(mijn mening)).
Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan. Dit is een uitzondering als er een contract is welke mede getekend is door een van je ouders.
50 euro excl. btw prima. PM me maar.
nimtex schreef op 22.01.2010 10:50:
Maar... Ik zat eens op je website te kijken:
*(wel raar half nederlands en half engels, je kan beter iets doen als ontwerper en oprichter(mijn mening)).
Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan. Dit is een uitzondering als er een contract is welke mede getekend is door een van je ouders.
Jonger zelfs ik ben 13jaar,
Ten eerste zal ik ( Of mijn sponsor ) eerst gaan betalen,
Voordat we het script krijgen
Ik zal even mijn mail bekijken;)
Quote:
Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan.
Zoals ik.. Ja ik krijg ook nog steeds geld van je:P Al gaat het maar op 10 euro:P Het gaat om het idee;)
Niels schreef op 22.01.2010 13:36:
Zoals ik.. Ja ik krijg ook nog steeds geld van je:P Al gaat het maar op 10 euro:P Het gaat om het idee;)
Quote:
Maar klopt het dat je 15 bent? Als 15 jarige ben je niet voor rede vat baar voor de nederlandse wet. Dat betekend dat als mensen met jou nu in zee zouden gaan (uitdrukking), dat als jij niet betaald ze geen poot hebben om op te staan.
Haha, Snap ik:P
Als je zo ff op msn je rekening nummer geeft,
Zal ik dan even die 10euro geven dan ben ik daar ook vanaf xD
En dan hoef je het script ook niet te geven
Je krijgt het script dan ook wel. Maar je moet het zo zien. Ik 'sloof' me uit om dat script snel af te maken en dan zeg je telkens van ja ik betaal maar dan doe je het niet.. Het gaat mij niet of die 10 euro:P Maar wel om het idee. Want als jij het nu ook zo doet met die 50 euro straks en een andere keer met 1000 euro. Dan is het einde zoek XD
Niels schreef op 22.01.2010 14:11:
Je krijgt het script dan ook wel. Maar je moet het zo zien. Ik 'sloof' me uit om dat script snel af te maken en dan zeg je telkens van ja ik betaal maar dan doe je het niet.. Het gaat mij niet of die 10 euro:P Maar wel om het idee. Want als jij het nu ook zo doet met die 50 euro straks en een andere keer met 1000 euro. Dan is het einde zoek XD
Jaa ik begrijp het.
Maar nogmaals aan dat script heb ik niets. xD
Maar als je alsnog het geld wilt is dat mogelijk.
Want ik heb al een gratis inlogsysteem xD
Oke. Neaj joh laat dat geld lekker zitten:P
Als om wat voor reden een script tegen betaling wordt gemaakt en het script achteraf niet meer nodig blijkt te zijn, blijft de betalingsverplichting uiteraard van kracht. Het werk is namelijk gedaan dus er behoort betaald te worden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
Ja dat probeerde ik dus duidelijk te maken. Maar ja zielig doen om 10 euro is ook zo wat toch?
Ik vind dat niet zielig doen. Iedereen hoort gewoon zijn/haar verplichtingen na te komen. Als jij het kwijtscheldt mis je toch mooi vijf lekker biertjes. ;-)
Kom maar op met die geit jurrienz:D Bankrekening nummer heb je;)
PS: Na betaling stuur jij uiteraard dat script op. Daar heeft de betalende partij recht op. Wat ie er verder mee doet (prullenbak) is niet belangrijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
Ik zal naar je wijze woorden luisteren, en script krijg hij natuurlijk direct erbij.