[vacature Groningen stad] Webshop afronden +- 10 uren

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Obiter Dictum

Obiter Dictum

28/02/2011 13:04:38
Anchor link
Op dit moment ben ik bezig een webshop op te zetten gebasseerd op het opensourcepakket Opencart. Dit pakket volstaat in principe uitstekend, maar er moeten nog wat kleine zaken aangepast worden; iDeal implementatie, wat headers en footers aanpassen, standaardmails aanpassen etc. Naar verwachting is dit met een goede werkdag klaar, waarna wellicht wat follow up werk kan volgen over de volgende maanden (indien gewenst door acceptant). De vergoeding moeten we even in goed overleg overeenkomen.
Studenten mogen de website opnemen in hun CV/Portfolio en mij als referentie opgeven. Het is geen contract wat ik aanbied, maar een freelance-opdracht welke in beginsel zal eindigen na het afronden van de werkzaamheden. Als je geïnteresseerd bent, dan ben ik te bereiken op het emailadres [email protected].
Het heeft de voorkeur als je werk/woonachtig bent in Groningen stad (of directe regio) zodat we face-to-face even kennis kunnen maken.
Gewijzigd op 28/02/2011 13:05:32 door Obiter Dictum

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 07:38:16

TJVB tvb

TJVB tvb

28/02/2011 13:28:39

Joren de Wit

Joren de Wit

28/02/2011 14:09:54
Anchor link
Vacature voldoet niet aan de criteria (zie link van TJVB). Deze gaat dicht, maar je bent natuurlijk welkom om een vacature te plaatsen die wel aan de criteria voldoet...

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.