Vacature :: Php brein gezocht
Heb jij een fijn brein?
Met goede kennis van:
PHP 4 en 5
MySQL 5+
Javascript
Ajax (evt. json)
XML
Flash (animatie en Actionscript 2+)
Server (Apache) kennis is een pre.
Mail je CV en portfolio naar [email protected]
www.ifthen.nl
het is Onze portfolio niet ons portfolio.
Portfolio is m.i. enkelvoud, dus is het ons portfolio.
port·fo·lio (het, dem)
1 map voor het bewaren of vervoeren van grote tekeningen, schema’s enz.
2 geheel van aandelen dat iem. bezit, van producten dat iem. vervaardigt, van projecten dat iem. financiert
Beide betekenissen verwijzen naar enkelvoud. Een map, of een geheel.
Bijv:
Bekijk ons huis. Bekijk onze huizen.
Nou, vergeef me ik heb te snel gesproken. Het hangt namelijk van het geslacht af van het woord. Ons huis (het huis -> onzijdig), maar onze moeder en onze vader. Het gaat dus niet om meervoud/enkelvoud. Ik wis tniet dat het portfolio ook mogelijk was. I spoke too soon I guess.
Dan moet je het niet over de spelling gaan hebben in iemands bericht, niemand schrijft vlekeloos...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeffrey H
Quote:
vlekkeloos... (of is het tegenwoordig vlekkenloos?)vlekeloos
De vacature voldoet niet helemaal aan de eisen. Wat ik nog mis bijvoorbeeld: standplaats, salaris, secundaire arbeidsvoorwaarden, thuiswerk mogelijk etc.
Het ging overigens niet om de vacaturetekst maar om tekst van de site waarnaar wordt verwezen. Ik vind persoonlijk dat die wel correct hoort te zijn.
Iemand met een....fijn brein, met goede kennis van:
PHP 4 en 5, MySQL 5+, Javascript, Ajax (evt json), XML, Flash(animatie/Actionscript 2+)
Server(Apache) kennis is een pré.
Iemand met HBO werk/denkniveau
Iemand die enthousiast en leergierig is
Iemand met passie en gedrevenheid
Wie zijn wij:
Wij zijn If then, een fullservice internetbedrijf in Grave met uitstraling, creatief, passioneel, realistisch en slagvaardig.
Wij hebben een open cultuur, informeel en plezierig ambitieus
Kijk op onze site voor een impressie van ons klantenbestand, waar we trots op zijn.
Wat bieden wij:
Een afwisselende en uitdagende baan in een dynamische, flexibele werkomgeving.
Een fulltime dienstverband
Een marktconform salaris
Leuke collega's en goede werksfeer
Wat is het gemiddelde salaris tegenwoordig? (Voor iemand die kan wat jij beschrijft)