Vacature :: Php brein gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Nienke Dirkse

nienke Dirkse

12/06/2008 11:29:00
Quote Anchor link
Neem de uitdaging je technische kennis los te laten op creatieve kronkels.

Heb jij een fijn brein?
Met goede kennis van:

PHP 4 en 5
MySQL 5+
Javascript
Ajax (evt. json)
XML
Flash (animatie en Actionscript 2+)
Server (Apache) kennis is een pre.

Mail je CV en portfolio naar [email protected]
www.ifthen.nl

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 20:29:01

Arend a

Arend a

12/06/2008 12:24:00
Quote Anchor link
Tip:
het is Onze portfolio niet ons portfolio.

Wim Smit

Wim Smit

12/06/2008 12:31:00
Quote Anchor link
Weet je dat zeker Arend?

Portfolio is m.i. enkelvoud, dus is het ons portfolio.

port·fo·lio (het, dem)
1 map voor het bewaren of vervoeren van grote tekeningen, schema’s enz.
2 geheel van aandelen dat iem. bezit, van producten dat iem. vervaardigt, van projecten dat iem. financiert

Beide betekenissen verwijzen naar enkelvoud. Een map, of een geheel.

Bijv:
Bekijk ons huis. Bekijk onze huizen.

Arend a

Arend a

12/06/2008 12:42:00
Quote Anchor link
Nou, vergeef me ik heb te snel gesproken. Het hangt namelijk van het geslacht af van het woord. Ons huis (het huis -> onzijdig), maar onze moeder en onze vader. Het gaat dus niet om meervoud/enkelvoud. Ik wis tniet dat het portfolio ook mogelijk was. I spoke too soon I guess.

Jeffrey H

Jeffrey H

12/06/2008 13:03:00
Quote Anchor link
@Arend&Wim: Ging het niet over een vacature ofzow??

Dan moet je het niet over de spelling gaan hebben in iemands bericht, niemand schrijft vlekeloos...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeffrey H

Winston Smith

Winston Smith

12/06/2008 13:36:00
Quote Anchor link
Quote:
vlekeloos
vlekkeloos... (of is het tegenwoordig vlekkenloos?)

De vacature voldoet niet helemaal aan de eisen. Wat ik nog mis bijvoorbeeld: standplaats, salaris, secundaire arbeidsvoorwaarden, thuiswerk mogelijk etc.

Wim Smit

Wim Smit

12/06/2008 13:42:00
Quote Anchor link
Het ging mij niet zozeer om een eventuele fout. Ik dacht alleen dat Arend het mis had. Alleen zoals Arend aangeeft, niet om de reden die ik zei. :)

Het ging overigens niet om de vacaturetekst maar om tekst van de site waarnaar wordt verwezen. Ik vind persoonlijk dat die wel correct hoort te zijn.

Nienke Dirkse

nienke Dirkse

12/06/2008 13:57:00
Quote Anchor link
Wie zoeken wij:
Iemand met een....fijn brein, met goede kennis van:
PHP 4 en 5, MySQL 5+, Javascript, Ajax (evt json), XML, Flash(animatie/Actionscript 2+)
Server(Apache) kennis is een pré.
Iemand met HBO werk/denkniveau
Iemand die enthousiast en leergierig is
Iemand met passie en gedrevenheid

Wie zijn wij:
Wij zijn If then, een fullservice internetbedrijf in Grave met uitstraling, creatief, passioneel, realistisch en slagvaardig.
Wij hebben een open cultuur, informeel en plezierig ambitieus
Kijk op onze site voor een impressie van ons klantenbestand, waar we trots op zijn.

Wat bieden wij:
Een afwisselende en uitdagende baan in een dynamische, flexibele werkomgeving.
Een fulltime dienstverband
Een marktconform salaris
Leuke collega's en goede werksfeer

Jan geen

Jan geen

12/06/2008 14:57:00
Quote Anchor link
Wat is het gemiddelde salaris tegenwoordig? (Voor iemand die kan wat jij beschrijft)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.