Vacature voor sociaal netwerk (XHTML/CSS ervaring)
Ik ben bezig met een sociaal netwerk. Op dit moment zijn ik en een vriend uit Canada druk bezig met het bouwen van de site. We lopen echter een beetje vast, niet met PHP, maar juist met XHTML/CSS. We moeten een manier vinden om met CSS een systeem te ontwikkelen die automatisch bepaalde elementen onder elkaar kan zetten, zoals berichten, vriendschapsverzoeken en vrienden in een vriendenlijst.
We werken via thuis en sturen elkaar de onderdelen die moeten worden gemaakt. Als deze klaar zijn worden deze naar mij gestuurd. Ik test het, evenals de programmeur(s) en kijk of het werkt.
Ervaring met XHTML/CSS is noodzakelijk. De dingen die moeten worden gedaan heb ik hierboven al vermeld. Het is ideaal als de opdrachten die worden verstuurd in max 3 dagen klaar zijn. Hierbij is ook rekening gehouden met tijdsverschil in Canada.
De site zal advertenties hebben en deze brengen uiteraard het geld op. 25% van de winst is uiteindelijk voor degene die op deze vacature reageert (25% voor PHP programmeur in Canada en 25% voor XHTML/CSS programmeur). Het grootste deel van het XHTML/CSS/PHP wordt door mij gedaan. Ik heb alleen back-up nodig. 25% is dan een eerlijke percentage.
Over de ads: eerst zal er worden gewerkt met Google Ads. We gaan dan samen nog kijken naar andere advertentie mogelijkheden. Een eigen advertentie systeem heb ik al in gedachte.
Het zou fijn zijn als de geïnteresseerden een pm sturen. De site is deels te bezichtigen via deze link. Onze blog is te zien via deze link
Met vriendelijke groet,
Piet
Piet Jansen op 21/10/2011 18:36:45:
De site zal advertenties hebben en deze brengen uiteraard het geld op. 25% van de winst is uiteindelijk voor degene die op deze vacature reageert (25% voor PHP programmeur in Canada en 25% voor XHTML/CSS programmeur).
Ik heb geen interesse, maar reageer wel. Dus ik heb nu recht op 25%? ;-)
Nee, ik bedoel dus, als je reageert en meedoet. Moet ik dat wijzigen of begrijpen andere mensen het wel?;-)