Vage session notice onderaan de pagina staan
thomas
30/12/2009 19:43:00Goedendag ik heb een melding wat ik nog nooit ben tegen gekomen.
ik weet ook niet wat er bedoelt wordt.
kan iemand mij helpen?
Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
ik weet ook niet wat er bedoelt wordt.
kan iemand mij helpen?
Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
PHP hulp
21/11/2024 21:38:52Henk PHP
30/12/2009 19:49:00Deze fout krijg je op deze manier:
Je krijgt deze error als $_SESSION['bla'] NULL is en je de global var $bla iets anders dan NULL meegeeft.
Werkt wel:
Je krijgt deze error als $_SESSION['bla'] NULL is en je de global var $bla iets anders dan NULL meegeeft.
Werkt wel:
Nicoow Unknown
30/12/2009 19:50:00waarschijnlijk maak jij geen gebruik van $_SESSION, maar van $_GLOBAL.
En omdat jou host eindelijk iemand heeft aangenomen met een beetje verstand,, hebben ze register_globals uitgezet.
Dus nu moet je opeens iets veiligere dingen gaan gebruiken.
En omdat jou host eindelijk iemand heeft aangenomen met een beetje verstand,, hebben ze register_globals uitgezet.
Dus nu moet je opeens iets veiligere dingen gaan gebruiken.
thomas
30/12/2009 19:57:00ke vindt het wel erg vaag. maar zal wel
@nico dan heb ik verstand xD
draait op mijn eigen server
Edit heb mijn script aangepast dus weg met $_global
en hello to $_SESSION
@nico dan heb ik verstand xD
draait op mijn eigen server
Edit heb mijn script aangepast dus weg met $_global
en hello to $_SESSION
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door thomas