Value in $_FILES

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rob Smit

Rob Smit

06/01/2008 09:38:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb een formulier waar buiten een aantal input velden ook een (foto)
Files kan worden verzonden. Nu worden alle velden op inhoud gecontroleerd en bij een fout mag je het nog eens proberen (met vermelding van de fout).
Nu is het alleen zo onhandig dat de inhoud van $Files opnieuw ingevuld moet worden. Bij alle andere velden gebruik ik value="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $veld1?>
" enz.
Is er een omgelijkheid om zoiets ook voor de $Files te gebruiken?

alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 12:55:54

Joren de Wit

Joren de Wit

06/01/2008 09:52:00
Quote Anchor link
Het is onmogelijk om de waarde van een input type="file" uit te lezen, dit is namelijk beveiligd. Wat je wel zou kunnen doen, als het formulier al eens verzonden is en er dus al een bestand geupload is, is het verwijderen van de file input en in plaats daarvan met een string weergeven wel bestand geupload is.

Rob Smit

Rob Smit

06/01/2008 11:00:00
Quote Anchor link
Bedankt Blanche,

Ik denk dat ik daar wel een mogelijkheid in zie. Nu heb ik gewoon een extra melding dat de foto opnieuw geselecteerd moet worden maar lijkt me netter als je iets niet 2 maal hoeft te doen.

Bedankt

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.