van GD naar CMYK PDF

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jurgen Bosch

Jurgen Bosch

02/08/2010 14:10:57
Quote Anchor link
Beste,

We zijn voor een relatie een applicatie aan het ontwikkelen waarin drukwerk opgemaakt kan worden. Nou hebben we dit heel mooi ontwikkeld met PHP, GD en Canvas en we genereren helemaal aan het eind een afbeelding, maar die afbeelding moet in een PDF komen met CMYK kleuren.

Nou gebruiken we mPDF voor het generen van de PDF, maar die kan blijkbaar geen CMYK aan.

Wie kan mij vertellen hoe we de gegenereerde afbeelding in een CMYK PDF kunnen krijgen zodat de drukker hem direct kan drukken.

Alvast bedankt.

Toevoeging op 02/08/2010 14:21:09:

Mag een slotje op!

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 04:34:44

02/08/2010 14:24:35
Quote Anchor link
Waarom mag er een slotje op?
Is het opgelost ofzo?
Kan je dat delen?

John D

John D

02/08/2010 14:40:50
Quote Anchor link
Ben ook wel benieuwd. Ik werk zelf met fPDF en ben niet tevreden over de kwaliteit van plaatjes. By The way: "Slotjes erop" is kleuterklas gedoe, laat een topic gewoon open zodat er altijd nog vragen gesteld kunnen worden. Slotjes plaatsen is een foute hobby van hobby-beheerders die de hele dag trots hun eigen forum zitten te lezen....

02/08/2010 14:43:24
Quote Anchor link
John D op 02/08/2010 14:40:50:
Ben ook wel benieuwd. Ik werk zelf met fPDF en ben niet tevreden over de kwaliteit van plaatjes. By The way: "Slotjes erop" is kleuterklas gedoe, laat een topic gewoon open zodat er altijd nog vragen gesteld kunnen worden. Slotjes plaatsen is een foute hobby van hobby-beheerders die de hele dag trots hun eigen forum zitten te lezen....

Sowieso, wij willen weten hoe het nu zit.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.