van /www naar FTP wil niet
Weet iemand het probleem hiervan ? En hoe ik het kan oplossen ..
Alvast Bedankt!
Groetjes Jorian
kijk eens of er virschil is in de php versies?
Waar kan je dat zien dan ?
en dar eerst op je eigen en dan uploaden,, je krijg alle info over je systeem wat iets met web te maken heeft en bovenaan staat de versie d8 ik
Dat is bij //localhost/
en bij de FTP zie ik helemaal niks met dat zelfde bestandje :S
Is php überhaupt wel geinstalleerd op je host dan?
www.orgfree.com .. en dan gratis account. Je hebt mysql, PHP en FTP. Het FTP programma wat iok gebruik is: FileZilla. Met MySQL en mn database gbruik ik PHPMyAdmin.
ja! dit is de host: zie homepage:
200 MB Webspace -- 10 MB file size limit(!!!)
PHP 5 (v5.1.6) with GD2 library, Zend Optimizer, curl and much more!!
MySQL 5 support - one free db per account
je moet je script gaan aanpassen aan php 5
ik weet verder niet wat je dan moet veranderen, ik zou zeggen maak een niet topic aan met, hoe verander ik dit script van php4 in php5
EDIT>> waar kan ik me registreren, lijkt me een fijne host
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door nvt nvt
Weet iemand ook misschien dan een gratis host die PHP 4.3.3 gebruikt en FTP en MySQL heeft ??
Maar daar kan je niet invoeren welke php versie, dat moet ik hebben, anders moet ik bij elk dingie weer kijken, dat gaat dagen lang duren ..
ps. @Jorian: probeer op je host gewoon eens een eenvoudig simpel scriptje te draaien als:
om te kijken php daadwerkelijk geinstalleerd is...
pps. Verder vraag ik me af of je wel
boven je script hebt staan. Met deze twee regels worden alle mogelijk fouten weergegeven die zich in je script voordoen. Dus ook als de php versie op je host functies niet kent of er een syntax in voorkomt die jouw php versie niet kent...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: A link to the server could not be established in /home/vhosts/gk.orgfree.com/loginpost.php on line 14
Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/vhosts/gk.orgfree.com/loginpost.php on line 15
Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: A link to the server could not be established in /home/vhosts/gk.orgfree.com/loginpost.php on line 15
Dat zijn de errors..
Op lijn 14:
$naam=mysql_real_escape_string($_POST["naam"]);
Op lijn 15:
$wachtwoord=mysql_real_escape_string($_POST["wachtwoord"]);
Dit is mijn site: www.gk.orgfree.com , hier kun je inloggen: www.gk.orgfree.com/index2.php
Probeer maar eens in te loggen onder naam: 'test' en password 'test' ..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jorian
Lama jongens, ik ken hem persoonlijk en we lossen het wel ff op via MSN ;)
Misschien ook wel handig om de oplossing hier dan ook te delen. Op die manier hebben anderen er mogelijk ook wat aan...
Het is nog steeds niet opgelost hoor.. :( Hij zegt steeds niks op msn, dus mensen, ik ben nog steeds hulp nodig ..
Quote:
Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO)
te zien geen wachtwoord ingevuld en dat zou wel moeten volgens mij.
Daar kan ik gewoon registreren en komt ie in de database, en inloggen en dat wil ook :S
Dat komt dan doordat je lokaal je database niet beveiligd hebt maar dat die op je host wel beveiligd is met een wachtwoord
Maar wat moet ik invullen als ik geen wachtwoord gebruik dan ? Want ik heb bij mijn //localhost/mysql/ ding geen wachtwoord ..
En van welke hosting site is die FTP?