van /www naar FTP wil niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jorian

jorian

01/07/2007 11:25:00
Quote Anchor link
jorian schreef op 30.06.2007 16:03:
ja! dit is de host: www.orgfree.com .. en dan gratis account. Je hebt mysql, PHP en FTP. Het FTP programma wat iok gebruik is: FileZilla. Met MySQL en mn database gbruik ik PHPMyAdmin.

Daar staat het.. maar ik heb in een eerder bericht al een antwoord gekregen, dat ze daar PHP 5 gebruiken, en ik gebruik PHP 4.3.3 .. maar ik wil graag antwoord op mijn vraag.. Waarom zou iets het wel doen als ik hem open met //localhost/ en het niet doen als ik het open op een website ? En de andere vraag, wat moet ik invullen bij password, als ik geen password gebruik voor mn databases ?

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 05:30:47

GaMer B

GaMer B

01/07/2007 11:28:00
Quote Anchor link
Dat PHP e.d. heeft er volgens mij niets mee te doen, maar dat je de configuratie in je script niet goed hebt. Weet je zeker dat je geen gegevens hebt gekregen va n je host site met betrekking tot MySQL? Anders zul je ze even moeten mailen en vragen waar die gegevens te verkrijgen zijn.
Het lijkt me stug dat je geen wachtwoord nodig hebt en dat je username voor MySQL 'apache' is...

Joren de Wit

Joren de Wit

01/07/2007 11:45:00
Quote Anchor link
Het vreemde vind ik dat mysql_real_escape_string() een database connectie nodig lijkt te hebben. Dat hoort volgens mij niet...

Probeer dit eens in een scriptje te draaien:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL);
echo mysql_real_escape_string("Een string met ' quotes ' erin...");
?>

GaMer B

GaMer B

01/07/2007 11:47:00
Quote Anchor link
Ik heb zijn script hier en hij gebruikt het gewoon op $_POST[]...

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.