Varbinare code 'uitlezen'
Onbekend Onbekend
26/07/2006 09:04:00Ik heb in mijn database een varbinare code staan, het is een plaatje. Dat plaatje wil ik weer 'heel' op mijn pagina krijgen! Hoe doe ik dat?
En dit: hoe kan ik als iemand met een forumulier veld een bestand selecteerd, dat hij dat bestand omzet in varbinare code, en dat in de database stopt?
BVD, tdr93!
En dit: hoe kan ik als iemand met een forumulier veld een bestand selecteerd, dat hij dat bestand omzet in varbinare code, en dat in de database stopt?
BVD, tdr93!
PHP hulp
17/11/2024 13:37:27Jelmer -
26/07/2006 09:16:00Invoer: Gewoon het bestand openen met fopen(tmpbestand, 'r') en uitlezen met fgets naar een variabele, die variabele in de database stoppen.
En Uitvoer: Juiste header meesturen (content-type, zie google) en echo'en.
En nog even, ik hoop niet dat ik de eerste ben die het je vertelt, binaire data in een database is echt heel erg dom. Losse bestanden zijn echt zoveel beter. Het artikel op yapf.net kan ik er even niet bijzoeken, want website is offline.
En Uitvoer: Juiste header meesturen (content-type, zie google) en echo'en.
En nog even, ik hoop niet dat ik de eerste ben die het je vertelt, binaire data in een database is echt heel erg dom. Losse bestanden zijn echt zoveel beter. Het artikel op yapf.net kan ik er even niet bijzoeken, want website is offline.