Variabele in html input
Lex van Hees
12/01/2012 20:27:18Hallo allemaal,
Ik ben al een tijd bezig met het volgende:
Ik wil graag de coördinaten (lon/lat) in een html text input hebben van het hier onderstaande stukje code.
De rest van het script heb ik ook nog. Deze is echter behoorlijk groot. Mochten jullie dat willen zien, dan post ik hem alsnog.
Is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Alvast hartelijk dank!
Ik ben al een tijd bezig met het volgende:
Ik wil graag de coördinaten (lon/lat) in een html text input hebben van het hier onderstaande stukje code.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
// Place the player
player = new google.maps.Marker({
position: myLatlng,
map: map,
icon: image2,
title:"Location"
});
<form action="" method="post">
<input type="text" name="coordinaten" value="<--Hier de cordinaten-->" />
</form>
player = new google.maps.Marker({
position: myLatlng,
map: map,
icon: image2,
title:"Location"
});
<form action="" method="post">
<input type="text" name="coordinaten" value="<--Hier de cordinaten-->" />
</form>
De rest van het script heb ik ook nog. Deze is echter behoorlijk groot. Mochten jullie dat willen zien, dan post ik hem alsnog.
Is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Alvast hartelijk dank!
Gewijzigd op 12/01/2012 20:37:24 door Lex van Hees
PHP hulp
24/11/2024 20:31:20Wouter J
12/01/2012 20:30:20Hallo Lex!
Zou je misschien [code] tags om je code willen heenzetten? Dan ziet je post er wat beter uit.
Je wilt myLatlng in een input hebben? Dan geef je die input een id mee (bijv. coordinaten), vervolgens kun je doormiddel van JavaScript en document.getElementById() dit element selecteren en dan het element .value = myLatlng;
Zou je misschien [code] tags om je code willen heenzetten? Dan ziet je post er wat beter uit.
Je wilt myLatlng in een input hebben? Dan geef je die input een id mee (bijv. coordinaten), vervolgens kun je doormiddel van JavaScript en document.getElementById() dit element selecteren en dan het element .value = myLatlng;